16 فروردین 1391
شماره خبر: 5979

مهلت ثبت نام در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استانی اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مهلت ثبت نام در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استانی اعلام شد

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز مهلت ثبت نام در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استانی را 31 فروردین ماه سال 91 اعلام کرد.
کاوه حدادپور هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در سه بخش صنعت و کشاورزی و خدمات برشمرد. وی افزود: با توجه به درایت و آینده نگری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مزین نمودن سال 1391 به نام سال تولید ملی ،حمایت از کار و سرمایه ایرانی که یکی از اهداف این نامگذاری متوجه امر تولید و کارو کارافرینان است. وی ادامه داد: باید مسئولان امر بیش از پیش به کارآفرینان بها داده و شرایط و ابزار فعالیت آنها را تسهیل نمایند که در همین راستا تجلیل ازکارآفرینان برتر در قالب برگزاری جشنواره های امتنان و نیز ایجاد حس رقابت در فضای تولید و کسب و کار کشور و تقویت سرمایه گذاری های اقتصادی در عرصه های مختلف، نمونه ای است از این اقدامات که در جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هر ساله به صورت کشوری و ملی اجرا می شود. وی با تاکید اینکه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی موجب توسعه اشتغال در جامعه و همچنین جهش در زمینه توسعه سرمایه گذاری در کشور می شود افزود: تولید ملی که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید شده نیز مقدمه ای است بر اشتغالزایی و کارآفرینی و افزایش بهره وری و بکارگیری استعدادهای کشور ، لذا این مهم توجه بیشتر مسئولین کشور و دست‏اندرکاران عرصه‏ اقتصادی و نیز تمامی آحاد جامعه را می طلبد تا در راستای تحقق اهداف "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‏ ایرانی" تلاش نموده و موجبات اقتدار و عزت و خودکفایی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورند.
البرز در عرصه کارآفرینی پیشرو است
حدادپور ، استان البرز را یکی از استانهای پیشرو در عرصه کارآفرینی خوانده و تصریح کرد : با توجه به توانمندی و ظرفیتهای استان در عرصه صنعت ، کشاورزی و خدمات و نیز کارآفرینی انتظار می رود که فعالان این عرصه ها هر چه بیشتر به جهت ارائه استعدادها و فعالیتهای خود حضور ومشارکتی فعال در برنامه ها و جشنواره های فرهنگی چون امتنان از کارآفرینان برتر و غیره را داشته باشند. وی ابراز امیدواری کرد: بتوان با معرفی و تجلیل از آنان در خلق ایده های نوآور و توسعه فناوریهای نوین کارآفرینی در کشور و تحقق سند چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای توسعه اشتغال پایدار و نیز رونق در تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و نیز ارتقا جایگاه کشور در عرصه اقتصاد داخلی و جهانی گامهای موثری برداشته شود. مدیر کل تعاون ،‌کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه ثبت نام از کارآفرینان استان هنوزادامه دارد خاطر نشان کرد : همزمان با سراسر کشور از روز یکشنبه 21 اسفند ماه سال 1390 ثبت نام اینترنتی متقاضیان شرکت در هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر از طریق سایت www.karafarinanebartar.ir آغاز و تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 31 فروردین سال 1391 ادامه دارد لذا از تمامی کارآفرینان حائز شرایط استان البرز درخواست می شود که هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام اینترنتی در سایت اقدام نمایند زیرا پس از پایان این مهلت سایت مذکور غیر فعال گردیده و امکان ثبت نام و شرکت در جشنواره وجود نخواهد داشت. حدادپور در پایان اظهار امیدواری کرد تا با حضور فعال کارآفرینان در عرصه های رقابتی استان و نیز نهادینه شدن فرهنگ کارآفرینی و نیز پشتیبانی نهادهای حمایت کننده و کشف ظرفیتهای بالقوه موجود ، زمینه شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی و کاهش بیکاری در استان البرز را فراهم آوریم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود