19 فروردین 1391
شماره خبر: 6082

توزیع 37 هزار نقشه شهری در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

توزیع 37 هزار نقشه شهری در البرز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از توزیع بیش از 37 هزار نقشه شهری در البرز طی طرح نوروزی با همکاری هلال احمر خبر داد.
محمد منتظری افزود: توزیع این بروشورها در راستای اهداف جمعیت هلال احمر طی اجرای طرح نوروزی در سطح البرز دنبال شده است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: در اجرای طرح نوروزی، 47هزار و 30 خدمت امدادی و فرهنگی توسط این جمعیت به مسافران و مردم ارائه شده و توزیع بروشورها یکی از این فعالیتها بوده است. این مسئول ادامه داد: در بخش امدادی، یاری رسانی به حادثه دیدگان 63 مورد تصادف رانندگی، 203مورد حوادث مختلف و 149مصدوم انجام شد ضمن اینکه 57نفر از این مصدومان به مراکز درمانی اعزام شدند.
بیش از539 مورد اسکان اضطراری انجام شد
منتظری افزود: ازمجموع افراد آسیب دیده 791 نفر به صورت سرپایی درمانی شدند ضمن اینکه در اجرای طرح نوروزی بیش از539 مورد اسکان اضطراری و 39هزار و 400مورد معاینه پزشکی و دارو توسط این جمعیت انجام شده است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز ادامه داد: همچنین دراجرای این طرح به 195نفر که نیاز به کمک و نجات داشتند، خدمات رسانی شد و بیش از پنج هزار و200 نفر از خیمه های نماز برپا شده توسط این جمعیت استفاده کردند.
داروخانه این جمعیت در تعطیلات نوروزی فعال بوده است
این مسئول گفت: یکی دیگر از امور این بود که به منظور ارائه خدمات به بیماران خاص و تامین داروی آنان، داروخانه این جمعیت در تعطیلات نوروزی فعال بوده است. وی افزود: همچنین درطرح نوروزی امسال 10 پایگاه نورزوی هلال احمر دراین استان فعال شد که از میان آنا، هشت پایگاه ثابت و دو پایگاه سیار بوده است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها از این تعداد، دو پایگاه در محور کرج - قزوین، چهار پایگاه در محورکرج - چالوس و دو پایگاه در شهرستان طالقان و بخش اشتهارد استقرار داشته اند. منتظری گفت: طرح امداد نوروزی هلال احمر استان البرز از26اسفند ماه گذشته آغاز و به تازگی پایان یافته است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود