20 فروردین 1391
شماره خبر: 6120

42 نیروی حفاظتی و 14 سرباز وظیفه در حراست اراضی ملی البرز همکاری کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

42 نیروی حفاظتی و 14 سرباز وظیفه در حراست اراضی ملی البرز همکاری کردند

سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: 42 نیروی حفاظتی کادر و 14 سرباز وظیفه به منظور حفاظت و حراست از اراضی ملی و دولتی استان البرز در ایام تعطیلات نوروز همکاری داشتند.
مهدی طیبی افزود: گشت ویژه ایام تعطیلات نوروز باحضور 42 نیروی حفاظتی کادر و 14 نفر سرباز وظیفه به منظور حفاظت و حراست از اراضی ملی و دولتی استان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: این امر در سطح 423 هزار هکتار اراضی ملی و دولتی با انجام افزایش ضریب حفاظتی در عرصه های ملی و دولتی دنبال شده و صورت گرفته است. سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: شناسایی مناطق بحرانی و کانونهای بحران و اجرایی کردن قوانین و مقررات حفاظتی مربوطه از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.
افزایش مشارکت اقشار مختلف در حفاظت و حراست از اراضی ملی و دولتی
طیبی افزود: افزایش مشارکت اقشار مختلف از دیگر مواردی بود که در خصوص حفاظت و حراست از اراضی ملی و دولتی در البرز دنبال شده است. سرپرست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز ادامه داد: در دوره زمانی یادشده، با حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت از تخریب و تصرف اراضی ملی جلوگیری شده است. این مسئول گفت: همچنین با اعمال 13 مورد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع در سطح استان از تخریب و تصرف اراضی ملی جلوگیری شده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود