23 فروردین 1391
شماره خبر: 6206

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم البرز

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت: در راستای ارائه خدمات ویژه به مناطق محروم، تیم‌های پزشکی در هفته سلامت به این مناطق در استان البرز اعزام خواهند شد.
عباس نمکی اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در زمان تاسیس شجره طیبه بسیج، وظائف خطیری بر عهده بسیجیان قرار دادند که مهم‌ترین آن خدمت به ضعفا و محرومان است. وی تصریح کرد: در همین راستا یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل بسیج پزشکی در کشور خدمات‌رسانی ویژه به مردم کم‌درآمد و ساکن مناطق محروم است. رئیس مجمع پزشکان سپاه حضرت امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: اگر به سابقه تشکیل بسیج جامعه پزشکی دقت کنیم، می‌بینم که به صورت دائم و در فواصل زمانی مشخص، پزشکان متعهد و متخصص بسیجی به مناطق محروم اعزام و به مردم کم درآمد خدمت می‌کنند.
* اعزام 20 تیم پزشکی به مناطق محروم استان البرز
نمکی ادامه داد: در همین راستا در هفته سلامت امسال نیز پزشکان بسیجی در قالب 20 تیم پزشکی به مناطق محروم استان البرز اعزام و به مداوای بیماران می‌پردازند. وی خاطر نشان کرد: از این تعداد تیم پزشکی، 9 گروه به مناطق حومه شهرستان کرج اعزام و 11 تیم دیگر در سراسر استان حضور می‌یابند.
* مداوای رایگان بیماران توسط پزشکان بسیجی
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان البرز متذکر شد: پزشکان بسیجی هزینه‌ای را در قبال مداوای بیماران دریافت نکرده و اگر بیماری نیاز به اعمال مراقبت‌های بیشتر و تخصصی پزشکی داشته باشد، به مراکز درمانی استان معرفی می‌شوند. نمکی در پایان خاطرنشان کرد: در این اعزام‌ها پزشکان عمومی و متخصص و همچنین زنان و زایمان حضور دارند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود