9 شهریور 1392
شماره خبر: 70741

احداث تونل های قطعه یک آزادراه تهران - شمال به پایان رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

احداث تونل های قطعه یک آزادراه تهران - شمال به پایان رسید


وزیر راه و شهرسازی در نخستین بازدید خود از پروژه آزادراه تهران - شمال، ضمن اعلام قول مساعد مبنی بر حل مشکلات مالی پیمانکاران، از تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل فاز نخست بزرگراه و کاهش مشکلات ساکنان بخش آسارا خبر داد.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی شامگاه جمعه از روند ساخت قطعه اول و دوم آزادراه تهران - شمال بازدید کرد. آخوندی در این بازدید با ابراز خرسندی از تلاشهای انجام شده در عرصه سازندگی اظهار داشت: بهره برداری از این تونل که از تهران تا دو راهی شهرستانک به طول ۲۳ کیلومتر را شامل خواهد شد و ۶۰ کیلومتر مسیر کنونی تهران تا چالوس را کوتاه می‌کند، در کاهش ترافیک و افزایش ضریب ایمنی سفر تاثیر به سزایی خواهد داشت. وی گقت: یکی از مشکلات آزادراه مشکلات حقوق با پیمانکاران و تامین اعتبار است که انشاءالله در اولین فرصت بعد از جمع بندی گزارش های مربوطه اوامر مقتضی صادر خواهد شد.
احداث تونل های قطعه یک به پایان رسید
این قطعه از سوی پیمانکار چینی در قالب فاینانس در حال ساخت است و تاکنون ‌احداث تونل‌های این قطعه به پایان رسیده و عملیات ساخت پل‌ها در قطعات مختلف قطعه یک در حال انجام است.
تخصیص اعتبار برای تکمیل فاز اول آزادراه در دستور کار قرار گرفت
همچنین در جلسه ای که پس از بازدید با حضور وزیر، مسئولان راه و شهرسازی، بخشدار آسارا، فرمانده پلیس راه البرز، مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران تشکیل شد، مشکلات آزادراه تهران – شمال، یکطرفه شدن جاده کرج – چالوس، تردد و ازدحام خودروها، مسائل و مشکلات اهالی بخش در زمان یکطرفه شدن جاده و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت. آخوندی در این نشست برای حل مشکلات حقوقی پیمانکاران و تخصیص اعتبارات برای تکمیل شدن آزادراه قول مساعد داد.
کاهش مشکلات ساکنان آسارا با تکمیل فاز نخست بزرگراه
وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان بخش آسارا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود