6 خرداد 1391
شماره خبر: 7357

اداره ثبت اسناد و املاک در آسارا راه اندازی می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اداره ثبت اسناد و املاک در آسارا راه اندازی می‌شود

بخشدار آسارا گفت: به زودی اداره ثبت اسناد و املاک با هدف کاهش تردد به کرج و تسریع در انجام امور در بخش آسارا افتتاح می‌شود.
محسن محمدی با اعلام این خبر افزود: به لحاظ بعد مسافت ایجاد اداره ثبت اسناد و املاک در بخش آسارا برای رفاه اهالی و همچنین به منظور کم شدن بار ترافیکی و تردد بیش از حد از ضروریات بخش است. بغدادی مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری نیز در این زمینه گفت: با توجه به نیاز استان البرز برای ایجاد و توسعه واحدهای ثبتی، پیگیری های لازم انجام و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور طی موافقتنامه شماره 5152/91/210 مورخ 27/2/91 با ایجاد اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه 4 ( باغستان )، اداره ثبت نظر آباد و واحد ثبتی بخش آسارا ابلاغ و اداره کل ثبت استان نیز با هماهنگی و همکاری مدیران شهرستان و بخش نسبت به تاسیس واحدها اقدام خواهد کرد.
کارگاه آموزشی بودجه نویسی دهیاریها در شهرستان طالقان برگزار شد
این کارگاه با هدف نحوه تهیه بودجه سالیانه دهیاری ها بر اساس چارچوب قانون مالی دهیاری ها و همچنین بخشنامه بودجه سال 91 سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برگزار شد. در این کارگاه مظاهر مرادی مسئول امور دهیاری های دفتر امور روستایی، سیاست ها و راهبردهای وزارت کشور، توصیه های بودجه ای و ضوابط مالی را برای شرکت کنندگان تشریح کرد. اصول و مبانی بودجه و بودجه نویسی دیگر موضوعی است که در این کارگاه آموزشی برای دهیاران ارائه شد. در بخش پایانی این کارگاه نحوه تکمیل فرم های مختلف بودجه دهیاری به شرکت کنندگان آموزش داده شد.
اولین همایش مشترک رابطین آموزشی و مسئولان امور اداری دستگاه های اجرایی استان البرز برگزار شد
هدف از این همایش آشنایی با قانون مدیریت خدمات کشوری، آشنایی با نحوه تطبیق دوره های آموزشی کوتاه مدت کارکنان دستگاه های اجرایی برای اخذ گواهینامه نوع دوم و معرفی برنامه ها و سیاست های آموزشی دفتر آموزش و پژوهش استانداری است که طی آن دکتر صدری رئیس امور توسعه منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری سخنرانی کرد.
روابط عمومی اداره استاندارد البرز موفق به کسب رتبه سوم در سطح کشور شد
در گردهمایی صورت گرفته به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی که در استان گلستان تشکیل شد اعظم رسولی روابط عمومی اداره استاندارد البرز موفق به کسب رتبه سوم در سطح کشور شد. این مراسم با حضور رئیس محترم سازمان ملی استاندارد و مدیر کل محترم امور استان ها و مدیر کل محترم حراست سازمان در استاندارد استان گلستان تشکیل شد.
ششمین جلسه کارگروه فرهنگی بخش آسارا تشکیل شد
این مراسم با حضور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج، مسئول زکات شهرستان کرج و بخشدار آسارا در بخشداری برگزار شد. در این جلسه مقرر شد تشکیل ستاد زکات بخش آسارا، تشکیل حلقه های معرفت و حضور متخصصان مهدویت در مراسم معنوی اعتکاف با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، درج دیدگاه ها ی اعضای کارگروه فرهنگی بخش در هفته نامه بام البرز، برنامه های ارائه شده نیاز سنجی بخش به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تخصیص اعتبار و انجام آن در بخش با هماهنگی کارگروه فرهنگی و بخشداری، صدور مجوز کانون زبان توسط اداره فرهنگ و ارشاد، ایجاد یک موسسه چند منظوره کامپیوتری که صدور پروانه با مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد و اختصاص مکان توسط آموزش و پرورش، خرید کتاب نویسندگان بخش توسط اداره فرهنگ و ارشاد با رعایت ضوابط و همچنین پیگیری لازم برای حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه بعدی کارگروه فرهنگی بخش انجام شود.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود