28 خرداد 1391
شماره خبر: 7989

تجدید نظر در کل برنامه جامع ممیزی مراتع استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تجدید نظر در کل برنامه جامع ممیزی مراتع استان البرز

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: تجدید نظر در کل برنامه جامع ممیزی مراتع استان البرز ضرورت دارد و این اداره کل برای تحقق این امر برنامه ریزی می کند.
حسین میررجبی در حاشیه مراسم روز جهانی بیابان زدایی در شهرستان نظرآباد استان البرز در جمع خبرنگاران افزود: تجدید نظر در کل برنامه جامع ممیزی مراتع استان البرز کمک می کند تا بتوانیم از مشکلات مربوط به حوزه مراتع در این استان بکاهیم. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز ادامه داد: پس از به دست آوردن همه اطلاعات مورد نیاز در راستای تجدید نظر یادشده اقدامات لازم انجام خواهد شد. وی گفت: به دنبال این امر، ابطال پروانه هایی که به شکل قانونی مورد استفاده نیست و نیز صدور پروانه های جدید صورت خواهد گرفت که این امر تاثیرات مطلوبی در راستای کاهش مشکلات حوزه مراتع دارد. میررجبی افزود: برای تحقق تجدید نظر یادشده لازم است همه جوانب امر سنجیده شود تا خروجی و نتیجه کار، بازدهی و اثربخشی بالا و قابل توجهی داشته باشد.
ظرف دو یا سه سال آینده، طرح خوبی برای مراتع البرز تعریف می شود
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود نیز ادامه داد: پیش بینی می شود که ظرف دو یا سه سال آینده، طرح خوبی برای مراتع استان البرز تعریف شود و این امر پیگیری می شود. وی افزود: لازم است مشکلات بخش چرای دامها در مراتع استان البرز به بهترین نحو شناسایی شود تا بتوانیم بهترین راهکارها را برای حل آنها ارائه دهیم. وی گفت: توجه به اهمیت داشتن اجازه چرا از مهمترین ضرورتها است و باید در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها به این امر توجه شود. مراسم روز جهان بیابان زدایی با همکاری دستگاه های ذیربط استان البرز از جمله اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان برگزار شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود