30 خرداد 1391
شماره خبر: 8051

بررسی مشکلات مددجویان کرج در هفته قوه قضاییه

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بررسی مشکلات مددجویان کرج در هفته قوه قضاییه

سخنگوی دادگستری استان البرز گفت: در هفته قوه قضاییه مشکلات قضایی مددجویان ندامتگاه‌های کرج با حضور مسئولان قضایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
فرید نجف‌نیا اظهار داشت: در شهرستان کرج تعدادی از مهمترین ندامتگاه‌های کشور فعال هستند که مددجویانی دوران احکام قانونی خود را در این مراکز سپری می‌کنند. وی تصریح کرد: به طور طبیعی ممکن است که برخی از این مددجویان مشکلات قضایی داشته و یا در مورد روند بررسی پرونده‌های شبهاتی برای آنها پیش آمده باشد که باید به این موارد با دقت رسیدگی شود.
اجرای برنامه‌های ویژه در هفته قوه قضاییه
سخنگوی دادگستری استان البرز در پاسخ به این پرسش که در هفته قوه قضاییه که به زودی فرامی‌رسد چه برنامه‌هایی در این استان برگزار می‌شود؟ گفت: بر اساس روال معمول ما در هفته قوه قضاییه برنامه‌هایی را در دست اجرا داریم که بخش مهمی آنها مربوط به فعالیت قضایی و بخش دیگری نیز فرهنگی است. نجف‌نیا افزود: در این هفته با اجرای چند برنامه فرهنگی نحوه فعالیت دادگستری استان البرز را برای مردم تشریح کرده و هدف اجرای این برنامه‌ها معرفی بیشتر خدمات دستگاه قضایی به شهروندان است.
ادای احترام قضات و مسئولان دادگستری البرز به مقام شامخ شهدا
وی ادامه داد: همچنین در این مسئولان و کارکنان دادگستری استان البرز و قضات ما با حضور در مزار مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس، بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید میثاق کرده و به مقام شامخ شهدا و امام شهیدان (ره) ادای احترام می‌کنند. سخنگوی دادگستری استان البرز افزود: غبارروبی و گلباران گلزار شهدای شهرستان کرج و استان البرز از دیگر برنامه‌های فرهنگی ما در هفته قوه قضاییه است که این برنامه‌ها با هماهنگی ستاد گرامیداشت سالگرد شهدای هفتم تیر انجام می‌شود. نجف‌نیا اظهار داشت: همچنین بررسی مشکلات قضایی و پرونده‌های برخی از مددجویان ندامتگاه‌های شهرستان کرج و شهر فردیس را در دادگستری استان البرز در دستور کار هفته قوه قضاییه داریم. وی در پایان گفت: بر اساس این برنامه، مددجویانی که تقاضای بررسی مشکلات قضایی خود را در این ندامتگاه‌ها دارند، پرونده آنها توسط قضات مورد رسیدگی قرار گرفته و به پرسش‌های آنها پاسخ داده خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود