30 خرداد 1391
شماره خبر: 8059

افضلی خبر داد: تصویب تغییر مسیر خط 6 قطار شهری کرج و حومه

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

معاون فنی عمرانی استانداری البرز از تصویب تغییر مسیر خط 6 قطار شهری کرج و حومه در شورای ترافیک شهر خبر داد.
احمد افضلی با بیان اینکه در جلسه شورای ترافیک مهمترین مسائل این حوزه مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار داشت: به زودی وضعیت برخی پل ها و نیز معابر سطح شهر ساماندهی خواهد شد. وی با اشاره به تصویب تغییر مسیر خط 6 قطار شهری کرج و حومه این موضوع را یکی از مهمترین مصوبات جلسه فوق خواند. افضلی به تصمیم گیری در خصوص ساماندهی وضعیت پل های حصارک، قزلحصار و حسین آباد مهرشهر، تصویب تقاطعات غیر هم سطح شهر کرج، اصلاح مسیر غرب به شرق محور اشتهارد،رسیدگی به مشکلات عدیده جاده قزلحصار و تامین روشنایی محور قدیم کرج به آبیک نیز اشاره کرد و این موارد را از مهمترین مشکلات بخش ترافیک شهر برشمرد که باید برای حل آن چاره اندیشی شود. معاون فنی عمرانی استانداری البرز به ایجاد جایگاه سوخت در جاده چالوس، عملیات عمرانی در محدوده میدان امام حسین، تردد نفتکش ها در محدوده پل انبار نفت، تشکیل فیبر نوری جدید و نیز نصب تابلوهای راهنمای مسیر شهر گلسار نیز اشاره کرده و گفت: به زودی این موارد از سوی استانداری پیگیری خواهد شد.
50 درصد جمعیت 230 هزار روستایی البرز در ساوجبلاغ ساکن اند
معاون فنی عمرانی استانداری البرز در خصوص مسائل شهرستان ساوجبلاغ نیز گفت: با توجه به اینکه 50 درصد جمعیت 230 هزار روستایی البرز در ساوجبلاغ ساکن اند، برطرف کردن کمبودها و نیازهای امکاناتی در روستاها به رونق آن کمک می کند.احمد افضلی افزود: این مهم با اهتمام جدی مسئولان در جذب کامل اعتبارات دستگاه اجرایی امکان پذیر است.
وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی این استان باید در جذب اعتبارات سهم دستگاه خود پر تلاش عمل کند و ریالی از اعتبارات نباید به سبب کم کاری و ضعف پیگیری مدیر دستگاه اجرایی برگشت داده شود.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود