10 تیر 1391
شماره خبر: 8397

البرز پتانسیل تامین جوجه یک روزه همه مرغداری های کشور را دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

البرز پتانسیل تامین جوجه یک روزه همه مرغداری های کشور را دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: این استان، ظرفیت تامین جوجه یک روزه همه مرغداری های کشور را دارد و اقدامات در این زمینه صورت می گیرد.
علی اصغر منصورخاکی در خصوص امکان تامین جوجه یک روزه همه مرغداری های کشور از سوی استان البرز افزود: البرز در زمینه مرغداری جایگاه قابل توجهی در کشور دارد و امکان یادشده نیز به دنبال این امر فراهم شده است. وی ادامه داد: تامین جوجه یک روزه کل مرغداریهای کشور از اهداف و برنامه های پیش روی سازمان جهاد کشاورزی البرز است و زمینه های این امر با همکاری بخشهای مربوطه فراهم می شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: استان البرز در بسیاری از دیگر زمینه های مربوط به کشاورزی نیز از استانهای شاخص کشور است و تداوم این امر پیگیری می شود.
البرز از تامین کنندگان تلیسه با راندمان بالای تولید شیر است
منصورخاکی در پاسخی در خصوص تلیسه نیز افزود: البرز از تامین کنندگان تلیسه با راندمان بالای تولید شیر است ضمن اینکه گاوداری های مهمی نیز در البرز فعالیت می کنند.وی ادامه داد: افزایش کیفیت شیر و ارتقای کیفی تولید این محصول از اهداف سازمان جهاد کشاورزی استان البرز است و تلاش می کنیم تا شیرهای تولیدی، کمترین بار میکروبی را داشته باشند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: راه اندازی آزمایشگاه آنالیز شیر در استان البرز در راستای ارتقای کیفیت این محصول صورت گرفته و این آزمایشگاه فعالیتهای بسیار تاثیرگذاری انجام خواهد داد. منصورخاکی افزود: این آزمایشگاه به تازگی در کرج راه اندازی شده و نمونه ها برای انجام آزمایش به این آزمایشگاه آورده خواهند شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود