10 تیر 1391
شماره خبر: 8408

فطرت پاک جوانان مانع از تحقق توطئه‌های دشمنان می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فطرت پاک جوانان مانع از تحقق توطئه‌های دشمنان می‌شود

رئیس دانشگاه خوارزمی کرج با اشاره به تدفین پیکرهای پاک دو شهید گمنام در این دانشگاه گفت: فطرت پاک جوانان مانع از تحقق توطئه‌های دشمنان می‌شود.
زهرا حاجی‌زاده با اشاره به اینکه امروز شاهد آن هستیم که دانشجویان رابطه و انس وصف‌ناپذیری با حرم مطهر شهدای برقرار کردند،‌ اظهار داشت: از همان روزهای نخست جنگ تحمیلی، کشورهای غربی که طی هشت سال از ارتش جنایتکار رژیم بعث عراق حمایت می‌کردند، دسیسه‌هایی را برای دور کردن جوانان ما از حضور در میدان‌های حق علیه باطل طراحی کردند. وی تصریح کرد: غربی‌ها در سال‌های اخیر نیز تهاجم گسترده و غیر انسانی بسیاری به فرهنگ و سنن دینی و اسلامی ما داشته و یک لحظه دست از توطئه‌ علیه ایران اسلامی و جوانان مسلمان بر نداشته‌اند. رئیس دانشگاه خوارزمی کرج گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال این هستند که جوانان مسلمان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور ساخته تا بتوانند بر فکر و روح آنها مسلط شوند. حاجی‌زاده ادامه داد: به فضل الهی تمام توطئه‌های دشمنان تا به امروز خنثی شده و ما شاهد پرورش جوانان پاک و متدین و ولایی در ایران هستیم. این مسئول تاکید کرد: به طور قطع فطرت پاک جوانان مسلمان و ولایی کشورمان مانع از تحقق توطئه‌های شوم دشمنان شده و با وجود تهاجم بی‌ امان فرهنگی علیه ما، امروز جوانان ایرانی از بصیرت بالایی برخوردار هستند. رئیس دانشگاه خوارزمی کرج در پاسخ به این پرسش که تدفین پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در این دانشگاه که در روز شهادت امام موسی کاظم (ع) انجام شد، چه تاثیری در فضای دانشگاه فوق داشته است؟ گفت: همان طور که همه شاهد بودیم، جامعه دانشگاهی استان البرز به ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه ما در روز تشییع پیکر شهدا حضوری گسترده و پرشور داشتند. حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه برکت تدفین شهدا در محیط دانشگاه خوارزمی مشهود و ملموس است، ابراز داشت: از آن روز به بعد دانشجویان ما انس وصف‌ناپذیری با قبور مطهر این شهدا پیدا کرده و صحنه‌های بی‌نظیری از این امر را شاهد هستیم.
حمایت کامل مدیریت دانشگاه خوارزمی از تکمیل حرم مطهر شهدای گمنام
وی یادآور شد: این انس و رابطه معنوی مدیریت دانشگاه را برای تکمیل طرح احداث حرم مطهر شهدای گمنام مصمم کرده و از همان روز نخست کار را آغاز کردیم. حاجی‌زاده تاکید کرد: به طور قطع مدیریت دانشگاه از این طرح حمایت کرده و با همکاری خود دانشجویان و اعضای هیئت علمی کار را به پایان خواهیم رساند.
اجرای طرح‌های فرهنگی – معنوی در دانشگاه خوارزمی
وی متذکر شد: احداث حرم مطهر شهدای گمنام و تاثیر معنوی مشهودی که در فضای دانشگاه ایجاد کرده، موجب شده که اجرای طرح‌های فرهنگی را دانشگاه با جدیت بیشتری پیگیری کنیم. حاجی‌زاده در پایان اذعان داشت: این طرح‌ها را با حضور فعالانه دانشجویان اجرایی می‌کنیم تا تاثیرگذاری معنوی بیشتری داشته باشد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود