17 تیر 1391
شماره خبر: 8631

شعبه شورای حل اختلاف ویژه گردشگری در استان البرز راه اندازی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 شعبه شورای حل اختلاف ویژه گردشگری در استان البرز راه اندازی می شود

معاون گردشگری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری البرزگفت: برای نخستین بار در كشور شعبه شورای حل اختلاف ویژه گردشگری در این استان راه اندازی می شود.
' علیرضا زمانی ' افزود: راه اندازی این شعبه درجهت تسهیل و تسریع دررسیدگی به شكایات و ساماندهی فعالیت های انجام شده درحوزه گردشگری استان صورت می گیرد. وی اظهار داشت : رسیدگی به اختلاف ها درزمینه ارایه خدمات به مسافران از سوی دفاترمسافرتی، هتل ها و مراكز گردشگری استان به صورت تخصصی از مهمترین اهداف ایجاد این شعبه است .
زمانی با اشاره به اینكه اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرجع صدور رای در اختلافات ایجاد شده میان متصدیان دفاتر گردشگری و دریافت كنندگان خدمات نیست ، بیان داشت : دلایل قانونی و صدور رای در برخی از شكایات مبنی بر ارایه نكردن خدمات مناسب از سوی دفاتر مسافرتی یا عدم تعهد مسافران به قرارداد در زمینه دریافت خدمات نیاز به این شعبه را دوچندان كرده است . وی گفت : با توجه به اینكه این حوزه تخصصی بوده ، این شعبه متشكل از یك كارشناس رسمی دادگستری گردشگری، دو قاضی، معاون گردشگری استان و یك كارشناس خبره گردشگری است. اكنون دراستان البرز 66 دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعال است .



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود