21 تیر 1391
شماره خبر: 8763

بزرگترین تقاطع غیر همسطح استان البرز به بهره برداری رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بزرگترین تقاطع غیر همسطح استان البرز به بهره برداری رسید

بزرگترین تقاطع غیر همسطح استان البرز با نام شهدای روحانی عصر سه شنبه با حضور تعدادی از شهرداران كشور و مسوولان استانی در كرج به بهره برداری رسید.
معاون فنی و عمرانی شهرداری كرج در آیین گشایش این طرح گفت: پل شهدای روحانی با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال به عنوان طولانی ترین تقاطع غیرهمسطح البرز 37 روز زودتر از موعد مقرر مورد بهره برداری قرار گرفت. 'علی اصغر كمالی زاده' افزود: این طرح برای روان سازی ترافیكی در شریانهای اصلی كلانشهر كرج به طول حدود یك كیلومتر به عنوان بزرگترین تقاطع غیرهمسطح در استان البرز به همت شهرداری و با حمایتهای ویژه شورای اسلامی شهر كرج احداث شده است. این مسئول عنوان كرد: پل شهدای روحانی دارای 66 ستون است كه این ستونها بر روی 296 شمع قرار گرفته و طول عرشه پل 440 متر، عرض متوسط 25 متر و دارای دو رمپ كناری 130 متری است. وی افزود: در ساخت این پل 24 هزار مترمكعب بتن ، سه هزار مترمكعب آرماتور و 44 هزار مترمكعب عملیات پاركی انجام شده است. كمالی زاده اظهار داشت: این پل بر روی خیابان شهید مطهری و بلوار ملاصدرا احداث شده كه با بهره برداری از آن
ترافیك در شمال كلانشهر كرج روان شد.
وی گفت : طی سال جاری شش تقاطع غیرهمسطح در نقاط مختلف كلانشهر كرج به بهره برداری می رسد كه پل شهدای روحانی نخستین طرح گشایشی امسال است. در این آیین كه شهرداران قم ، قزوین ،مسوولان فنی و اجرایی شهرداریهای تهران ،مشهد ، اصفهان و شیراز ،استاندار البرز ،نماینده مردم كرج در مجلس شورای اسلامی و شمار زیادی از مردم كرج حضور داشتند،شهروندان از جرای سریع و مناسب این طرح بزرگ كه حدود دو سال زمان برای ساخت آن صرف شد ،از شورا و شهرداری كرج قدردانی كردند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود