21 تیر 1391
شماره خبر: 8773

اختصاص 250 میلیارد ریال برای احداث طولانی ترین تقاطع غیرهمسطح استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اختصاص 250 میلیارد ریال برای احداث طولانی ترین تقاطع غیرهمسطح استان البرز

سپیدار آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: پل شهدای روحانی با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال به عنوان طولانی ترین تقاطع غیرهمسطح البرز 37 روز زودتر از موعد مقرر افتتاح و بهره برداری شده است.
عصر امروز با حضور شهرداران کلانشهرهای کشور، مسئولان استان البرز و مدیران شهری، تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانی در خیابان مطهری و جمهوری افتتاح و بهره برداری شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم به خصوص کلانشهر کرج اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال 37 روز زودتر از موعد مقرر افتتاح و بهره برداری شده است. علی اصغر کمالی زاده افزود: این پروژه در راستای روان سازی ترافیکی شریانهای اصلی کلانشهر کرج به طول یک کیلومتر به عنوان بزرگ ترین تقاطع غیرهمسطح در استان البرز به همت شهرداری و با حمایتهای ویژه شورای اسلامی شهر کرج احداث و هم اکنون بهره برداری شده است. این مسئول عنوان کرد: این پل دارای 66 ستون است که این ستونها بر روی 296 شمع قرار رفته، طول عرشه 440 متر، عرض متوسط 25 متر و دارای دو رمپ کناری 130 متری است. وی افزود: در ساخت این پل 24 هزار مترمکعب بتن و سه هزار مترمکعب آرماتور 44 هزار مترمکعب عملیات پارکی انجام شده است.
کمالی زاده اظهار داشت: طی سال جاری شش تقاطع غیرهمسطح در نقاط مختلف کلانشهر کرج افتتاح و بهره برداری می شود که این تقاطع اولین پل در سال جاری است. این مراسم هم اکنون در محل تقاطع غیرهمسطح جمهوری ملاصدرا در حال برگزاری است. در این مراسم مسئولان کشوری، لشگری، انتظامی، مسئولان استانی و مدیران شهری حضور دارند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود