24 تیر 1391
شماره خبر: 8869

زمين پرديس دانشگاه علوم پزشکی البرز سرانجام در اختيار اين دانشگاه قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سرانجام پس از حمايت ها و تلاش های بی دريغ استاندار البرز زمين پرديس دانشگاه علوم پزشکی با مساحت 35 هکتار تحويل اين دانشگاه شد.
به گزارش وب دا دکتر ناصری رييس دانشگاه علوم پزشکی البرز بعد از اعلام اين خبر گفت: پس از تصويب تاسيس دانشگاه علوم پزشکی در استان البرز، نياز به احداث پرديس دانشگاه ضروری به نظر می آمد که ما در جهت تحقق اين امر با مسولان مربوطه در استانداری و اداره راه و شهر سازی البرز جلساتی برگزار نموديم.
وی ادامه داد: که در نهايت طی تفاهم نامه ای از سوی مسولان ارشد استان ازجمله مديرکل راه و شهرسازی، قطعه زمينی با مساحت 35 هکتار با کاربری آموزشی تحويل رياست دانشگاه گرديد.
دکتر ناصری اظهار داشت: همه ما فرزندان ايران هستيم وبايد زير پرچم ايران برای آبادانی کشورمان تلاش کنيم؛ دانشگاه علوم پزشکی البرز نيز در صدد است تا با ساخت و را ه اندازی مجموعه پرديس دانشگاهی که شامل سازمان مرکزی و معاونت های مختلف، دانشکده های مختلف علوم پزشکی ؛پزشکی،دندانپزشکی،پرستاری، داروسازی، بهداشت و پيراپزشکی، همچنين زمين و سالن های ورزشی ، کتابخانه جامع و کوی دانشجويی و ساير اماکن و تاسيسات مورد نياز يک دانشگاه علوم پزشکی بزرگ است، خدمت ديگری را به مردم شريف استان البرز ارائه دهد.
وی در پايان گفت: در اينجا لازم ميدانم از حمايت های سرکار خانم دکتر وحيد دستجردی وزير محترم بهداشت ، و مجاهدت های بی دريغ جناب آقای مهندس فرهادی استاندار حامی سلامت البرز و تمام مسولان پرتلاش کشوری و استانی که در انجام اين امر مهم بنده و مجموعه دانشگاه را ياری نمودند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.




منبع: دانشگاه علوم پزشکی و بهداشتی درمانی استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود