25 تیر 1391
شماره خبر: 8919

نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان و معلولین کرج برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان و معلولین کرج برگزار می‌شود

مدیرکل اداره بهزیستی استان البرز از برگزاری نمایشگاه توانمندی های مددجویان و معلولین استان البرز در کرج خبر داد.
مرتضی مکاریان در نشست خبری پیرامون برنامه های اداره بهزیستی در هفته بهزیستی برگزار شد از برگزاری نمایشگاه توانمندیهای مددجویان و معلولین استان در کرج و افتتاح آن همزمان با اولین روز هفته بهزیستی خبر داد. وی گفت: روز اول هفته بهزیستی به نام بهزیستی، توانبخشی، توانمند سازی فراگیر و پایدار نام گذای شده بنابراین برنامه های این روز متناسب با همین نام طراحی شده است. وی دیدار با کارکنان ستاد بهزیستی استان و اهدای شاخه گل به آنها، افتتاح مرکز غیردولتی و مجتمع خدمات بهزیستی ساوجبلاغ، حضور در برنامه رادیویی در جستجوی فردا به اتفاق مدیرکل امور اجتماعی استانداری و آغاز مسابقات ورزشی و فرهنگی کارکنان و مددجویان را از دیگر برنامه های این نهاد در اولین روز هفته بهزیستی عنوان کرد.
برگزاری همایش تجلیل از خیرین بهزیستی
مدیرکل اداره بهزیستی استان البرز از برگزاری همایش تجلیل از خیرین بهزیستی استان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در اولین روز هفته بهزیستی خبر داد.
برپایی نمایشگاه دستاوردهای همیاران سلامت روان در کرج نیز از دیگر برنامه های این نهاد در اولین روز هفته بهزیستی خواهد بود که مکاریان به آن اشاره کرد.
جشن فارغ التحصیلی 35 نفر از کودکان تحت پوشش بهزیستی
مکاریان برگزاری جشن فارغ التحصیلی 35 کودک تحت پوشش بهزیستی کرج و تجلیل از 30 نفر از دانشجویان موفق معلول بهزیستی استان را از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در دومین روز هفته بهزیستی تحت عنوان بهزیستی، خدمات اجتماعی توانمندسازی، عنوان کرد.
افتتاح شورای حل اختلاف ویژه معلولان
مدیرکل اداره بهزیستی البرز تصریح کرد: در دومین روز هفته بهزیستی، افتتاحیه حوزه 24 شورای حل اختلاف بهزیستی استان ویژه مددجویان صورت خواهد گرفت. وی هدف از اختصاص دادن یک شعبه حل اختلاف به مددجویان و معلولان تحت حمایت بهزیستی را سهولت در انجام امور و تسریع حل مشکلات و اختلافات این قشر دانست.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود