12 مرداد 1391
شماره خبر: 9739

مراسم تودیع و معارفه مسئول محیط زیست بخش آسارا

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مراسم تودیع و معارفه مسئول محیط زیست بخش آسارا

سپیدار آنلاین: طي مراسمي باحضور محمدی بخشدار آسارا ، قوایی معاون مدیرکل و سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج وجمعي ازمسئولان اززحمات جوادیان نژاد کارشناس مسئول محیط زیست طبیعی بخش آسارا تجليل و سلیاری بجاي وي معرفی شد.
بخشدار آسارا ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی و مجدانه جوادیان نژاد خواستار تداوم فعالیت خود ودر وهله بالاتر سلامت زیست محیطی بخش باشد .
محسن محمدی با بیان اینکه آلودگی محیط زیست بر کیفیت و چرخه طبیعی اثر می گذارد و پی آمدهای زیان باری برای زندگی انسان ، حیوان ، گیاه و بناها دارد اظهار داشت: مسئله آلودگی ، یکی از مهم ترین و حادترین مشکل تمدن انسانی است و نقش انسان در آلودگی محیط زیست بسیار چشم گیر است . این مقام مسئول ضمن تشکر از تعامل و همکاری شهردار کرج تصریح کرد: طی هماهنگی انجام شده با شهرداری کرج تیمی برای جمع آوری پسماند بخش ، ایجاد مخزنهای جدید ، ایجاد ایستگاه بین راهی در دستور کار قرار خواهد گرفت . وی افزود: به 51 واحد صنفی بخش اخطار داده شده که در زمینه پسماند همکاری نمایند که این امر مستلزم ساماندهی عوامل محیط زیست می باشد . وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای سلیاری گفت: انشاالله حلقه همکاری و تعامل تنگ تر شده تا بتوانیم به وظیفه خود در امر محیط زیستی پاک عمل نماییم. در ادامه قوایی سرپرست اداره محیط زیست شهرستان کرج ضمن تشکر از تعامل و پیگیری مجدانه بخشداری آسارا در زمینه پاکیزگی محیط زیست ، از زحمات جوادیان نژاد تقدیر و برای سلیاری آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده با تصفیه خانه بهارستان قرار شد بخشی از تصفیه خانه را به بخش آسارا اختصاص دهند. در این مراسم جوادیان نژادضمن تبریک به سلیاری و با آرزوی موفقیت ایشان اظهار داشت: ما تمام سعی و توان خود را با داشتن نیروهای خوب در جهت محیط زیستی پاک و سالم بکار گرفتیم که این امر نتیجه تعامل و همکاری بسیار خوب بخشداری و شورای اسلامی بخش بود. سلیاری سرپرست جدید محیط زیست نیز گفت: من خوشحالم به منطقه ای منتقل شده ام که مسئولین آن اهمیت بی شائبه ای درخصوص محیط زیست دارند و با استقرار شبانه روزی در بخش تمام توان خود را در چهار چوب وظایف قانونی بکار خواهم گرفت . در پایان این مراسم لوح تقدیرو هدیه ای از طرف بخشداری به جوادیان نژاد اهداء شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود