14 مرداد 1391
شماره خبر: 9791

توزیع سبد کالای رمضان در میان 40 هزار مددجویان البرزی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

توزیع سبد کالای رمضان در میان 40 هزار مددجویان البرزی

سپیدار آنلاین: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: در هفته آینده سبد کالا ویژه ماه مبارک رمضان در میان 40 هزار نفر از مددجویان این استان توزیع می‌شود.
علی سالارکیا اظهار داشت: هر ساله در نیمه دوم ماه مبارک و پر فیض رمضان کمیته امداد از محل اعتباراتی که در اختیار دارد و همچنین کمک‌های مردم خیر و خداجوی ویژه خانواده‌های نیازمند زیرپوشش سبدهای کالایی تهیه و توزیع می‌کند. وی تصریح کرد: امسال نیز از حدود 2 ماه قبل برنامه‌ریزی لازم برای تهیه اقلام این سبد که متشکل از مواد غذایی پر مصرف مانند برنج، روغن، خرما، لبنیات و ماکارونی و همچنین مواد شوینده مورد نیاز خانواده‌ها است، آغاز شد و تلاش کردیم تا در حد توان سبد کالایی خوبی را جمع‌آوری کنیم.
مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: هم اکنون این اقلام آماده است و از هفته آینده در میان خانواده‌ها و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان توزیع خواهد شد. سالارکیا در پاسخ به این پرسش که سبد کالا در اختیار چه افرادی قرار خواهد گرفت، گفت: ما خانواده‌های زیرپوششی را در استان البرز داریم که بر اساس پرونده تشکیل شده، این سبد را به آنها تحویل می‌دهیم. وی افزود: در ابتدا خانواده‌های زیرپوشش که حدود 21 هزار خانواده هستند را ما به 2 دسته کم و پر جمعیت تقسیم کرد که خانواده‌های کم جمعیت از سبد کالا به ارزش 300 هزار ریال برخوردار می‌شوند. مدیر کل کمیته امداد استان البرز ادامه داد: همچنین ارزش ریالی اقلام غذایی که در اختیار خانواده‌های پرجمعیت قرار می‌گیرد، حدود 500 هزار ریال است.
سالارکیا متذکر شد: این سبد کالا به غیر از کمک‌ها و حمایت‌هایی است که به صورت منظم در اختیار مددجویان استان البرز قرار می‌گیرد.
توزیع 650 میلیون تومان کالا در میان مددجویان البرزی
وی افزود: در مجموع ارزش ریالی این کالا حدود 650 میلیون تومان است که بودجه آن از طریق اعتباراتی که در اختیار داشتیم و همچنین کمک‌های نقدی مردم خیر تامین شده است.
سالارکیا در پایان اظهار امیدواری کرد که تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور به ویژه استان البرز موجب رضایت خانواده‌ها و افراد نیازمند شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود