15 مرداد 1391
شماره خبر: 9828

استقبال دانش‌آموزان البرزی برای کمک به محصلان نیازمند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

استقبال دانش‌آموزان البرزی برای کمک به محصلان نیازمند

سپیدار آنلاین: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: دانش‌آموزان این استان استقبال بسیار خوبی از طرح‌های حمایتی ویژه محصلان نیازمند داشتند.
عبدالله طاهری اظهار داشت: طرح‌های متعددی از سوی کمیته امداد برای رفع مشکلات افراد نیازمند و خانواده‌ها و مددجویان زیر پوشش اجرا می‌شود. وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مهم این نهاد خدمات‌رسان در سراسر کشور، حمایت از تحصیل افراد نیازمند و مددجویان است و معتقدیم تحصیل نقش مهمی در توانمند‌سازی خانواده‌های زیر پوشش امداد دارد. معاون کمیته امداد استان البرز افزود: در همین راستا سالانه ارقام و بودجه‌های بسیار خوبی در بخش کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند از سوی کمیته امداد هزینه می‌شود. طاهری ادامه داد: بخش مهمی از این حمایت‌ها از طریق دریافت کمک‌های مردمی تامین شده و امیدواریم در آینده نیز مردم نوع دوست کشورمان به ویژه در استان البرز برای کمک به پیشرفت تحصیلی افراد نیازمند پیش قدم باشند. لزوم اطلاع مردم از نحوه هزینه شدن کمک‌های نقدی وی تاکید کرد: برای تشویق مردم به این امور خیر لازم است که آنها از نحوه هزینه شدن کمک‌های خود مطلع شده و بدانند که این کمک‌ها چگونه در اختیار افراد نیازمند قرار می‌گیرد. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بیان داشت: به عنوان نمونه طی دو سال اخیر طرحی تحت عنوان احسان دانش‌آموز در استان البرز اجرا شد که بر اساس آن کمک‌های دانش‌آموزان مدارس سراسر استان جمع‌آوری می‌شود.
جمع‌آوری 325 میلیون ریال کمک‌های نقدی از دانش‌آموزان البرزی
طاهری ادامه داد:‌ طی فصل تحصیلی 90 – 91 دانش‌آموزان استان البرز مشارکت بسیار خوبی در طرح احسان دانش‌آموز داشته و در مجموع 325 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.
این مسئول اعلام کرد: این کمک‌ها به طور کامل در حوزه‌های علمی و آموزشی هزینه شده و تلاش کردیم کمک‌های دانش‌آموزان هر مدرسه برای رفع نیاز محصلان همان مدرسه هزینه شود. وی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته امداد استان البرز، طرح‌هایی که در آن کمک‌های نقدی و غیر نقدی از محیط‌های آموزشی جمع‌آوری می‌شود، برای رفع نیازهای همان حوزه هزینه می‌گردد. طاهری در پایان اظهار امیدواری کرد: اجرای این طرح‌های حمایتی به ویژه پروژه‌هایی چون احسان دانش‌آموز، بتواند در رشد علمی مددجویان البرزی موثر باشد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود