17 مرداد 1391
شماره خبر: 9965

استاندار البرز و فرماندار کرج روز خبرنگار را تبریک گفتند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سپیدار آنلاین: استاندار البرز و فرماندار کرج در پیامهایی جداگانه روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفتند.
سپیدار آنلاین: استاندار البرز و فرماندار کرج در پیامهایی جداگانه روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفتند.
عیسی فرهادی استاندار البرز طی پیامی روز خبر نگار را به خبرنگاران پر تلاش استان و کشور تبریک گفت.
متن کامل پیام به این شرح است:
در این پیام آمده است: روز خبرنگار و بزرگداشت سالروزشهادت محمود صارمی خبر نگار خبر گزاری جمهوری اسلامی در حالی هر سال نکو داشته می شود که هنوز سنگرداران زیادی در کسوت خبرنگار و اهالی قلم برای دفاع از آرمانهای امام وانقلاب در تلاشند. این پیام می افزاید: در جهان امروز با رشد تکنولوژیهای نو پدید وتهاجم فرهنگی غرب بی شک وظایف اصحاب رسانه سنگین تر از همیشه از این قشر که همیشه در صحنه حاضر است می خواهد برای دفاع از تمامیت کشوروانعکاس صحیح وبه موقع اخبار واطلاعات وآکاه سازی جامعه بکوشد. در این متن آمده است: استان البرز نیز صاحب قلمانی با هویت و دارای اراده بالایی را در خود جای داده که با تلاش خود نام البرز را پر آوازه کرده اند و امروز لحظه به لحظه ودر هر مراسمی می کوشند تا با اطلاع رسانی صحیح و به موقع به نحو احسن رسالت خویش را به انجام رسانند.
استاندار البرز در ادامه به مشکلات فراروی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: مشکلات فراروی خبر نگاران از قبیل مسکن، بیمه، لزوم حمایتهای مالی ومعنوی و....بر کسی پوشیده نیست واستانداری البرز نیز در پاسداشت روز خبر نگار می کوشد در حد توان برای رفع مشکلات صنفی خبر نگاران این استان همت گمارد وتلاش می کند تا با بهره گیری از تجربیات این قشر در تمامی زمینه ها بیش از گذشته زمینه اعتلای فرهنگ وهنر ورشد همه جانبه استان را فراهم کند. فرهادی در پایان آورد: بر خود واجب می دانم عنوان کسی که لحظه لحظه شاهد حضور شما اهالی رسانه در برنامه های گوناگون وانجام رسالت خطیر اطلاع رسانی بوده به این بهانه قدردانی خود را از تک تک شما اعلام داشته واز شما بخواهم پر تلاش وتوکل به خداوند وبا تاسی به ائمه معصومین والگو قرار دادن صداقت وحق وحقیقت در بیشتر اهداف رسانه ای خود موفق وپیروز باشید.
فرماندار کرج روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر تبریک گفت
معاون استاندار و فرماندار کرج به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت. مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: 17 مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که قدردان تلاش های قشر فهیم جامعه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشیم. وی با اشاره به اینکه رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی به مردم است، افزود: اطلاع رسانی مبتنی بر واقعیت های جامعه منجر به توسعه و پیشرفت می شود در این راستا توجه به مقوله مهم آگاهی بخشی به مردم می تواند گام بسیار موثری در جهت رشد و توسعه جامعه به شمار رود. فرماندار کرج یادآور شد: تعامل دوسویه میان اصحاب قلم و مسئولان که در پیکره عظیم جامعه نقشی کلیدی برای خدمت رسانی بهینه به مردم دارند ضرورت انکارناپذیری است که با تدوین سیاستهای راهبردی و برنامه ریزی علمی می تواند مشکلات بسیاری را برطرف نماید.
وی تاکید کرد: تحقق این مهم نیازمند رفع پاره ای از مسائل و مشکلات موجود میان اقشار فرهیخته رسانه است که امید می رود در سایه وحدت وهمدلی به منصه ظهور برسد. ایران نژاد در پایان سخنان خود از اختصاص اعتبار در این حوزه توسط فرمانداری کرج در سال جاری خبر داد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود