24 مرداد 1391
شماره خبر: 10225

60 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان برتر قرآنی کرج تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

60 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان برتر قرآنی کرج تجلیل شدند

سپیدار اآنلاین: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: 60 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان برتر قرآنی آموزش و پرورش ناحیه یک که در استان حائز رتبه های برتر شده بودند، شب گذشته در مدرسه شرافت این ناحیه تجلیل شدند.
علی حجرگشت در این آیین گفت: این رتبه آوران استانی در رشته های حفظ، قرائت،نهج البلاغه و...به رقابت پرداخته بودند. همچنین محمدعلی راشد قاری مصری، با صوت زیبای قرآن کریم به فضای قرآنی روحی تازه بخشید. هدایایی به رسم یاد بود به دانش آموزان و فرهنگیان شرکت کننده در این آیین داده شد. در این مراسم معاون سیاسی استاندار، معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان البرز، معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز نیز حضور داشتند. اولویت های پروژه مهر91 اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اعلام شد. مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس در سال ۹۱ اولویت های پروژه مهر91 اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در 7 بند اعلام شد. حمید آقاصفری با اعلام این خبر افزود: اولویت های پروژه مهر هر سال از سوی استان اعلام و مناطق و مدارس موظف به رعایت و تلاش برای تحقق آن هستند. وی این اولویتها را شامل 1. ارتقاء و کیفیت بخشی فعالیتهای فرهنگی و تربیتی دانش آموزان با ایجاد زیر ساختهای لازم،2. فرهنگ سازی موثر بین دانش آموزان و همکاران در زمینه اهمیت تولید ملی وحمایت از کار وسرمایه ایران،3. ایجاد زمینه های تحقق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در تربیت دانش آموزان تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی،4. توجه بیش ازپیش به نظام پذیرش پیشنهادها به منظور بهره گیری ازآراء ونظرات معلمان،5. توسعه پوشش تحصیلی دانش آموزان در شاخه ی فنی و حرفه ای و کار دانش، 6. استمرار فرایند نهضت هوشمند سازی مدارس وتولید محتوای آموزشی با مشارکت مسئولین و انجمن اولیا ومربیان و 7. تهیه وجایگزینی تجهیزات فرسوده مدارس برشمرد.
نخستین نشست کمیته درس پژوهی در کرج برگزار شد
نخستین نشست کمیته درس پژوهی روز دوشنبه در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد. معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در این نشست گفت: درس پژوهی نمونه ای از پژوهش مشارکتی در کلاس درس است که منجر به توسعه حرفه ای معلمان می شود. پری نصرتی، گسترش فرهنگ یادگیری در مدارس و ایجاد زمینه ارتقای دانش حرفه ای معلمان، تعامل و مشارکت معلمان در اجرا، آشنایی و تقویت آموزش های نوین، ارتقای معلمان، در معنادار نمودن نقش آموزگار به سایر نقش ها مانند:رهبر، راهنما ،تسهیل گرو ... و افزایش مشارکت معلمان در ارائه تجربیات مفید آموزشی و علمی جهت استفاده معلمان در سایر مناطق استان و ترویج و پژوهش و پرسشگری در بین معلمان و دانش آموزان را از اهداف طرح برشمرد.
اسامی پذیرفته شدگان تکمیل آزمون ورودی پایه دوم راهنمایی مدارس نمونه دولتی کرج اعلام شد
اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت (ذخیره مرحله دوم ) آزمون ورودی پایه دوم راهنمایی مدارس نمونه دولتی اعلام شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گفت: اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ( ذخیره مرحله ی دوم ) آزمون ورودی به پایه دوم راهنمایی مدارس نمونه دولتی در پایگاه به نشانی alborz-es.ir/azmoon قابل رویت است. وی افزود:دانش آموزان پذیرفته شده به اتفاق اولیای خویش وهمراه داشتن مدارک لازم از امروز دوشنبه 23/5/1391 تا روز چهارشنبه مورخ 1/6/91 فرصت خواهند داشت برابر شرح جدول زیر به آدرس مدارس مورد پذیرش خود مراجعه و ثبت نام نمایند. وی تصریح کرد: عدم مراجعه تا تاریخ مشخص شده به منزله ی انصراف قطعی تلقی خواهد شد. وی اسامی وآدرس مدارس راهنمایی نمونه دولتی مناطق ونواحی استان البرز (92-91)(اول به دوم راهنمایی)
نام مدرسه راهنمایی و نمونه دولتی را به شرح ذیل برشمرد: مدرسه دخترانه شهید فلاحی در ناحیه 1 اموزش و پرورش کرج به آدرس کرج-عظیمیه-45 متری کاج –خ نیک نژادجنوبی تلفن: 32509653؛ مدرسه دخترانه شهید محمدزارع کرج ناحیه 3 به آدرس کرج-دولت آباد –روبرو پارک شهدا، تلفن : 32776575؛ مدرسه دخترانه حضرت معصومه "س" کرج ناحیه4 به آدرس کرج-حصارک بالا- خ آقا رضایی نبش میدان کاوه تلفن :34567400؛ مدرسه پسررانه شهید میرحبیبی کرج ناحیه4 به آدرس کرج-حصارک پایین-خ انقلاب-انتهای خ فروردین تلفن : 34661313





منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود