25 مرداد 1391
شماره خبر: 10274

اقتصاد مقاومتی و بیداری اسلامی در هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اقتصاد مقاومتی و بیداری اسلامی در هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

سپیدار آنلاین: رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در برنامه ها و اقدامات هفته دفاع مقدس تبیین اقتصاد مقاومتی و بیداری اسلامی موردتوجه و تاکید قرار گیرد.
حسین کاشانی پور با بیان مطلب فوق گفت: بهره گیری از فرهنگ ایثار وشهادت و تلاش برای ترویج روزافزون این فرهنگ باید در اولویت های روز ما باشد. وی افزود: باید با تدبیر و آگاهی مسائل و نیازهای روز کشور را با این فرهنگ عجین کرده و تلاش کنیم در تبیین مسائل روز از قبیل اقتصاد مقاومتی و بیداری اسلامی از فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم. وی اظهار داشت: مردم ایران معنا و مفهوم ایثار و مقاومت را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی درک کرده و با تمام وجود آن را لمس کرده اند.
کاشانی پور گفت: امروز هجمه دشمن، اقتصاد و فرهنگ کشور را خطاب قرار داده و ایثار و مقاومت در مقابله با این نوع هجمه معنا پیدا می کند و اگر در دوران هشت سال دفاع مقدس ایثار و از خودگذشتگی در دفاع از مرزها نمود پیدا می کرد، امروز ایثار در ایستادگی در برابر تهدیدها و تحریم ها معنا می یابد. وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز جهانی قدس و هفته دفاع مقدس بر لزوم تبیین شرایط و مسائل روز کشور در برنامه ها و اقدامات مربوط به این دو مناسبت تاکید کرد و گفت: امروز بیش از هر روز دیگری نیازمند تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در مقابله با تهدیدها و تحریم ها و در تدابیر اقتصاد مقاومتی هستیم. رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در بیان ابعاد مختلف بیداری اسلامی صورت گرفته در منطقه توجه به نقش ایثار و شهادت در پیروزی های حق علیه باطل ضروری است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود