9 شهریور 1391
شماره خبر: 10955

ضرورت حضور مبلغان در فضای مجازی بیشتر از بطن جامعه احساس می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ضرورت حضور مبلغان در فضای مجازی بیشتر از بطن جامعه احساس می شود

سپیدار آنلاین: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شمال کرج گفت: در شرایط کنونی حضور و فعالیت مبلغان در دنیای مجازی بیشتر از بطن جامعه احساس می شود.
حجت الاسلام محمد محمدی مجد با بیان مطلب فوق بر ضرورت حضور مبلغان و مبلغات دینی در دنیای مجازی تاکید کرد و گفت: گستردگی دنیای مجازی بهترین فرصت جهت تبلیغ دین مبین اسلامی است و حوزه های علمیه و مبلغان دینی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند. وی همچنین با تاکید بر اخلاق حسنه و رفتار نیکوی مبلغان با مردم گفت: مهمترین عامل موفقیت پیامبر مکرم اسلام ارتباط صادقانه همراه با مهربانی با مردم بود. وی اظهار داشت: مبلغان باید هم پاک باشند و هم پاکیزه کنند مثل آب که خود هم پاک و هم پاک کننده است. حجت الاسلام محمدی سیستانی افزود: رفتار، گفتار و زندگی پیامبر (ص) و ائمه اطهار(ع) به عنوان جامع ترین و کاملترین تبلیغ دین اسلام، الگوی مبلغان است. محمدی، مهمترین هدف مبلغان دین مبین اسلام را رضای خداوند متعال، خدمتگذاری و هدایت مردم بخصوص نسل جوان بسوی ارزش های الهی و تعالیم اسلام دانست. وی افزود: در شرایط فعلی جهان و استفاده دشمنان اسلام و انقلاب از تجهیزات مدرن تبلیغاتی و مسموم بر علیه اسلام و نظام اسلامی ایران، تبلیغ روحانیون بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و هدایت مردم بسوی ارزش های متعالی اهل بیت (ع) برنامه ریزی می شود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شمال کرج با اشاره به تلاش های دشمن در فضای سایبری و مجازی علیه ارزش های ناب اسلامی گفت: امروز با پیشرفت علم و امکانات و ابزار جوانان ما بیش از هر چیز دیگری تحت تاثیر فضاهای مجازی هستند از این رو باید با اگاهی و هوشیاری از این فضاها در جهت ترویج و تبیین ارزشهای اسلامی بهره برد. وی ضمن تاکید بر اینکه تبلیغ باید با اعتقاد قلبی به خدا، صداقت و عمل صالح همراه باشد تصریح کرد: ساده گویی، بیان احکام کاربردی، اخلاق عملی و اعتقادات از ضروریات تبلیغ تأثیرگذار است.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود