18 شهریور 1391
شماره خبر: 11249

کمک 62 میلیون ریالی شهروندان محمدشهر و مشکین دشت برای بازسازی عتبات عالیات

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کمک 62 میلیون ریالی شهروندان محمدشهر و مشکین دشت برای بازسازی عتبات عالیات

سپیدار آنلاین: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر محمدشهر و مشکین دشت گفت: در ماه مبارک رمضان امسال مبلغی بالغ بر 62 میلیون 397 هزار ریال از طرف شهروندان محمدشهر و مشکین دشت برای امر بازسازی عتبات عالیات یاری رسانی شد.
محرمعلی ابراهیمی ضمن اعلام خبر فوق افزود: همچنین در بخش کمک های غیر نقدی نیز اجناسی به این ستاد واگذار شد که قطعاتی از طلا و جوهرات از جمله آن اجناس است. ابراهیمی در ادامه گفت: در همین جا باید از تمام عزیزانی که با این ستاد همکاری داشته و همچنین از ارادتمندانی که با کمک های نقدی و غیرنقدی خود خدمت گزاران به اهل بیت (ع) را در امر بازسازی عتبات عالیات یاری کرده اند تقدیر و تشکر می  کنم.
جذب کمک برای ساخت صحنی به نام حضرت زهرا(س) در نجف
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر محمدشهر و مشکین در ادامه سخنانش با اشاره به در حال سخت بودن صحنی به نام حضرت زهرا(س) در شهر نجف عراق گفت: لازم به ذکر است علاقه مندانی که قصد دارند در ساخت صحنی که در نجف اشرف به نام حضرت زهرا(س) در حال احداث می باشد شرکت نمایند، می توانند کمک های نقدی خود را به حساب 18-6372583-839-9210 نزد موسسه مالی و اعتباری مهر شعبه محمدشهر واریز و فیش آن را تحویل ستاد نمایند. محرمعلی ابراهیمی افزود: همچنین این علاقه مندان می توانند کمک های خود را مستقیماً به دفتر ستاد واقع در طبقه اول ساختمان شورای اسلامی شهر محمدشهر تحویل و رسید دریافت نمایند.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود