21 شهریور 1391
شماره خبر: 11483

10 ویژه برنامه به مناسبت شهادت امام صادق(ع) ازرادیو البرزپخش می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

10 ویژه برنامه به مناسبت شهادت امام صادق(ع) ازرادیو البرزپخش می شود

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی رادیو البرز گفت: به مناسبت شهادت امام صادق (ع)، 10ویژه برنامه از سوی برنامه سازان این شبکه رادیویی تهیه و آماده پخش شده است .
مجتبی امین الرعایا افزود : این ویژه برنامه ها توسط برنامه سازان گروه صبحگاهی ، عصر گاهی و شبانگاهی تهیه و در روز چهارشنبه 22 شهریورماه همزمان با روز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) تقدیم شنوندگان می شود. وی اظهار داشت:ˈنور و نارˈ یکی ازبرنامه های تهیه شده از گروه عصرگاهی این شبکه است، این برنامه با ساختار کلامی پیامی در روز چهارشنبه 22 شهریور ماه ساعت 14:30 به مدت 30 دقیقه پخش می شود.
وی بیان داشت: در این برنامه دکتر توانایی ،کارشناس برنامه با انتخاب یکی از احادیث آن امام بزرگوار به تفسیر حدیث مورد نظر می پردازد. امین الرعایا بیان داشت: ˈراه بی پایانˈ نام برنامه ای دیگر از برنامه سازان گروه عصرگاهی این شبکه است که فردا ازساعت 18:00 تا 18:30 با حضور دانشجویان ضبط و پخش می شود. این برنامه در زمینه تبیین نظریه های علمی امام صادق (ع)، پیشرفت علم در زمان امام صادق(ع) و همچنین تربیت شاگردان این امام بزرگوار ارایه می شود. وی یادآور شد : ˈ بحر العلوم ˈ برنامه دیگری است از گروه شبانگاهی رادیو البرز که درباره موضوعاتی همچون لقب بحرالعلوم بودن امام صادق (ع)،علم بی کران آن امام بزرگوار بویژه در بخش پزشکی سخن می گوید. مدیر روابط عمومی رادیو البرز گفت : بحرالعلوم بین ساعت 10:00 تا 10:30 روز چهارشنبه از این شبکه پخش می شود و دراین برنامه، همچنین نمایشی درباره اثبات وجود حق تعالی از دیدگاه امام صادق (ع)درنظر گرفته شده است. امین الرعایا افزود: برنامه زنده ˈ در جستجوی فرداˈ ساعت 11:30 به مدت 60 دقیقه با حضور دکتر بلیاد استاد دانشگاه و حجت الاسلام رشیدی مدرس حوزه و دانشگاه به ارایه مطالبی درباره روایاتی از امام صادق (ع) و ائمه درباره صداقت و نقش آن در تداوم زندگی و آموزش مهارت صداقت در جامعه می پردازد. وی یادآور شد: ˈصادقانه از عشق بگو ˈاز گروه صبحگاهی از ساعت 8:30 تا 9:30 به صورت ویژه و به همین مناسبت از رادیو البرز پخش خواهد شد. وی ،برنامه های ˈخورشید داناییˈ،ˈپیشوای صادقˈ،ˈجاری صداقتˈ،ˈگل و شبنمˈ و ˈآسمانهˈ را از دیگر برنامه هایی تهیه شده برای این روز نام برد که به گونه های مختلف به ارایه مطالب و موضوعاتی درباره علم بی پایان امام (ع) ،ویژگی های بارز ایشان سیره ی امام صادق (ع) و موضوعاتی از این دست می پردازد. وی تاکید کرد : ˈخورشید داناییˈ30 دقیقه بامداد تا 1:00 ،ˈپیشوای صادقˈساعت 5:00 تا 5:30 ،ˈجاری صداقتˈ بین ساعت 12:30 تا 13:15 ،ˈگل و شبنمˈ7:30 تا 7:45 و ˈآسمانهˈساعت 15:30 تا 15:45 از رادیو البرز تقدیم مخاطبان خواهد شد،علاقه مندان می توانند روی موج (اف ام)فرکانس 107.6 و 94.9 شنونده ویژه برنامه ها باشند.




منبع : ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود