25 شهریور 1391
شماره خبر: 11565

پلاتوی نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

پلاتوی نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود

سپیدار آنلاین: سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن اعلام آمادگی کامل گروه های نمایشی و سالن های اجرا، از افتتاح پلاتوی جدید نمایش "بلک باکس" در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خبر داد.
ابراهیم شریفی درباره آخرین خبرهای دومین دور جشنواره تئاتر استانی البرز گفت: هفته گذشته ستاد جشنواره تشکیل و در حال حاضر تبلیغات جشنواره آغاز شده است. وی افزود: تمامی کارهای راه یافته در دو بخش اصلی و جنبی به اجرای عمومی درمی آید. شریفی گفت: کلیه اجراها بدون فروش بلیط خواهد بود و گروه های نمایشی نیز طبق شروط فراخوان جشنواره موظف اند تا از هر نمایش سه اجرا داشته باشند. وی ادامه داد:اجراهای نمایش های اصلی در دو مجموعه" تئاتر شهر کرج" و" اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی" روی صحنه خواهد رفت و نمایش های راه یافته به بخش جنبی نیزدر" فردیس" اجرا خواهد شد.
افتتاح پلاتوی جدید نمایش در استان
سرپرست معاونت هنری و سینمایی این اداره کل در ادامه از افتتاح یک پلاتوی جدید در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز نیزخبر داد و گفت: همزمان با آغاز جشنواره یک پلاتوی جدید نیز در اداره کل ارشاد اسلامی البرز افتتاح می شود.
بلک باکس ها فاصله بین مخاطب و تماشاگر را حذف می کنند
وی درباره ویژگی های این پلاتوعنوان کرد: این پلاتو که تحت عنوان " بلک باکس " نیز از آن یاد می شود از فضا و تماشاگران محدودی برخوردار است تا مخاطب ارتباط بیشتری با نمایش پیدا کند. شریفی افزود: بلک باکس ها نیاز به دکورسنگینی ندارند و از آنجا که فضای کوچکی را به خود اختصاص می دهند نمایش هایی که درآن اجرا می شود نیز بیشتر با مخاطب ارتباط برقرار می کند. سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در پایان گفت: چهار نمایش اصلی راه یافته به جشنواره در این پلاتو اجرا می شوند.





منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود