2 مهر 1391
شماره خبر: 12005

تحول بنیادین در آموزش ‌و پرورش از امروز رقم می‌خورد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تحول بنیادین در آموزش ‌و پرورش از امروز رقم می‌خورد

سپیدار آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه اجرای سند تحویل بنیادین باعث تغییراتی اساسی در این نهاد خواهد شد، از تحویل 16 مدرسه راهنمایی به ابتدایی برای تامین فضای آموزشی مورد نیاز خبر داد.
اکبر حلیمی در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی 92-91 در مدرسه شاهد ابتدایی دخترانه شهید سلطانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در جمع خبرنگاران گفت: استقرار نظام آموزشی جدید اصلی ترین اقدامی است که در سال تحصیلی جدید رقم خورد و تحولی اساسی در این بخش ایجاد خواهد کرد. وی گفت: برای سال تحصیلی جدید کتاب پایه دوم ابتدایی صددرصد تغییر یافته است و کتاب پایه ششم نیز مبتنی با سند تحول بنیادین تدوین شده است. مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه با اشاره به اقداماتی که برای سال تحصیلی جدید در استقرار نظام آموزشی جدید انجام شد، افزود: استقرار این نظام اصلی ترین فعالیتی بود که در سه حوزه تامین نیروی انسانی، فضای آموزشی و تولید و توزیع محتوای درسی انجام شد.
16 مدرسه از راهنمایی به ابتدایی تحویل شد
وی افزود: هزار و 51 کلاس درس برای پایه ششم فعال شده و 16 مدرسه در بخش راهنمایی به ابتدایی تحویل داده شد. حلیمی تصریح کرد: در بحث فاضای آموزشی مشکلی وجود ندارد و بخشی از فضاهای در دست نوسازی و مرمت نیز طی روزهای آینده تحویل می شود. به گفته حلیمی برای سال تحصیلی جدید سه هنرستان از جمله یک هنرستان شاهد به مجموع هنرستانهای البرز افزوده شده است.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود