6 مهر 1391
شماره خبر: 12240

استان البرز دارای ظرفیت گردشگری تاریخی و مذهبی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

استان البرز دارای ظرفیت گردشگری تاریخی و مذهبی است

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز گفت: استان البرز دارای ظرفیت گردشگری تاریخی و مذهبی است.
ناصر رجبی در مراسم راه اندازی شورای حل اختلاف استان که در سالن همایش کانون پرورش فکری استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از حوزه قدرتمند استان البرز بحث گردشگری آن است ما باید تلاش کنیم که صنعت گردشگری را فعال کنیم و استان البرز را به قطب گردشگری تبدیل کنیم.
وی افزود: یکی از شهرستان های استان البرز را به وزارت کشور پیشنهاد داده ایم که سبقه گردشگری نیز دارد و تلاش ما این است که بتوانیم همه رویکردهای گردشگری را در آن شهرستان پیاده سازی کنیم. معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز تصریح کرد: طرح گردشگری مذهبی در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استانداری در هفته گذشته ارائه شد. رجبی گفت: شهرک مینیاتوری در هلند بازدید کرده ام که کل کشور هلند در 5 هکتار زمین به صورت مینیاتوری پیاده شده است و زمانی که از این شهرک بازدید می کنید گویی که کل کشور هلند را بازدید کرده اید. وی اظهارداشت: نمایشگاه صندلی نیز در این شهرک به معرض نمایش گذاشته شده است و 20 یورو از گردشگران دریافت می کنند. معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز افزود: در حوزه مذهبی و تاریخی چیزی برای ارائه نداشتند که به این فکر افتاده اند. وی ادامه داد: وقتی به جاده چالوس نگاه می کنیم جنبه تاریخی و باستانی دارد. رجبی گفت: تنوع آب و هوایی را داریم که جاذبه های زیادی را برای توریست ها ایجاد می کند جلگه، دریاچه، اّبشار، غاز و کویر را داریم که جذب توریست می کند. وی اظهار داشت: امروزه نخستین شورای حل اختلاف در استان البرز ایجاد شده است.
35 پرونده اختلاف بین ادارات استان البرز را بررسی کرده ایم
معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز افزود: 35 پرونده اختلاف بین ادارات استان البرز را بررسی کرده ایم که بدون مراجعه به دستگاه های قضایی انجام شده است و بیشتر بحث توافق و همکاری مطرح است.
جلسات مختلف در استان البرز باید به موقع تشکیل شود
رجبی تصریح کرد: جلسات باید به موقع تشکیل شود که تاکید استاندار جدید البرز است. معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز گفت: بنده به شخصه تاکید بر این امر دارم که جلسات به موقعه آغاز و به پایان برسد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود