7 خرداد 1393
شماره خبر: 122826

تقدم پرورش بر آموزش باید رویکرد همه مدیران مدارس باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تقدم پرورش بر آموزش باید رویکرد همه مدیران مدارس باشد


معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان البرز گفت:مدیران مدارس باید در ابتدا نگاه ورویکردش پرورشی باشد و این شعار جدی و اصلی ما می باشد.
یوسف دانشور در نشست هم اندیشی معاونین پرورشی مناطق تابع استان البرز اظهار داشت: مدیران مدارس باید به کار پرورشی اعتقاد پیدا کنند اگر مدیر همراه نباشد هیچ کاری پیش نخواهد رفت ،مدیر باید در ابتدا نگاهش پرورشی باشد و بعد آموزش ،اگر به قرآن کریم هم مراجعه کنیم همه جا تزکیه وپرورش مقدم بر آموزش است و ما باید با این رویکرد برنامه ریزی کنیم. دانشور با تاکید توجه بیشتر برگرایش دانش آموزان به سوی قرآن ونماز گفت:مراسم آغازین باید با زیبایی هرچه بیشتر برگزار شود و چه زیباست با قرائت آیه الکرسی همه دانش آموزان را با آن مانوس کنیم ؛باید نیازهای دانش آموزان را براساس هرمنطقه شناسایی کنیم و براساس آیات و روایات قرآن و اهلی بیت (ع) به دنبال راه چاره برای آن باشیم.
معاون پرورشی وفرهنگی استان البرزگفت:در زمان اقامه نمازباید در مدارس حاضر شویم و نماز را درکنار دانش آموزان اقامه کنیم و علت عدم حضور دانش آموزان و مدیران مدارس ودبیران را در نماز جماعت آسیب شناسی کنیم. وی گفت: کاراصلی ما در معاونت پرورشی توجه ویژه به قرآن ونماز می باشد و سایر فعالیت های ما اعم از مسابقات فرهنگی وهنری و...باید تحت تاثیر قرآن ونماز باشد. دانشور با اشاره به توجه ویژه به قران ،نهج البلاغه و احادیث و لزوم توجه دانش آموزان با اهل بیت (ع) اظهارداشت: نسخه های غربی نمی تواند جوان ما را از ورطه نابودی وانحراف نجات دهد و باید با روانشانسی اسلامی -ایرانی و با نسخه شفا بخش برگرفته از قرآن ،نهج البلاغه و احادیث وسیره نبوی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود