21 خرداد 1393
شماره خبر: 123749

تاکید بر بازگویی حادثه هفتم تیر برای جوانان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تاکید بر بازگویی حادثه هفتم تیر برای جوانان


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد: بازگویی حادثه هفتم تیر براینسل جوان به جهت نشان دادن مظلومیت ایران و نشان دادن چهره اصلی کشورهای حامی بشر دوستی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی در جلسه هماهنگی برگزار مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در استان البرز در محل دفتر شورای هماهنگی تبلیغات با بیان اینکه اینگونه برنامه ها باید به نحوی شایسته و در خور شآن برگزار شود، اظهار داشت: واقعه هفتم تیر نمادی از فتنه انگیری در نظام جمهوری اسلامی ایران به دست تروریست ها است، کشورهایی که داعیه بشر دوستانه دارند و اینگونه فجایع را در کشورهای مخلتف رقم می زنند. وی ادامه داد: برای نشان دادن چهره واقعی دشمنان ایران و مظلومیت کشور باید اینگونه رخدادها برای نسل جوان بازگو شود از این رو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برنامه های مدونی برای این روز تدارک دیده است که برای اجرای آن نیازمند هماهنگی و همکاری سایر دستگاه ها هستیم. در این جلسه پیشنهاداتی در خصوص نحوه برگزاری مراسم، مکان، زمان، سخنران و مداح از سوی حاضران مطرح شد.
همچنین با پیشنهاد نجف نیا مسئول روابط عمومی دادگستری استان البرز مقرر شد از ظرفیت های بسیج و حوزه علمیه برای حضور در مراسم استفاده شود.
نمایش عکس و پوستر از حادثه 7 تیر در امامزادگان
در ادامه جلسه امروز نیز با پپیشنهاداتی مبنی بر محوریت سخنرانی پیرامون چگونگی حادثه هفتم تیر و اهداف دشمن از این اقدام، نحوه اطلاع رسانی، هماهنگی هایی ترافیکی به نیروی انتظامی، استفاده از ظرفیت دستگاه های در ارتباط با مردم به جهت معرفی ابعاد مختلف حادثه هفتم تیر و .... مطرح شد. امینی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان البرز نیز در پیشنهاد خود بر استفاده از ظرفیت امامزادگان اشاره کرد و گفت: در تمامی امامزادگان شاخص استان البرز برنامه ای نمایشگاهی با عناوین و موضوعات مختلف در همه ایام برپا است که خوشبختانه با استقبال مردم مواجه بود از این رو می توان برای نشان دادن ابعاد مختلف حادثه هفتم تیر به صورت عکس، پوستر و نوشته از این مکان ها بهره گرفت.
دعوت از خانواده شهید ملک زاده در مراسم بزرگداشت
دعوت از خانواده شهید ملک زاده به عنوان مظهر شهدای هفتم تیر و ساخت برنامه در خصوص زندگی نامه این شهید والا مقام و پخش آن از سیمای محلی، چاپ و توزیع زندگی نامه پنج تن از شهدای هفتم تیر در روز برگزاری مراسم، برپایی نمایشگاه عکس . کتاب در محل مراسم بزرگداشت، فضا سازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر و ادارات استان، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در خصوص حادثه هفتم تیر در روز ششم تیرماه، و ... نیز از دیگر پیشنهادات مطرح شده و مورد قبول اعضای حاضر جهت اجرا بود.
همچنین علی اکبر میروکیلی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج برای انجام امور تبلیغاتی و انجام برنامه های مشترک تا سقف 30 میلیون تومان اعتبار اعلام آمادگی کرد.
برگزاری بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد امام سجاد (ع) کرج
پس از پیشنهادات و تبادل نظرات در این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع بندی مباحث مطرح شده، اعلام کرد: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر روز شنبه 7 تیر ماه ساعت 17 عصر در مسجد امام سجاد(ع) واقع در میدان بلال کرج برگزار خواهد شد. حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی ادامه داد: همچنین طی هماهنگی های انجام شده به منظور بازگویی ابعاد مختلف حادثه هفتم تیر برای جوانان و شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت از سخنرانی محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بهره خواهیم گرفت. ور در پایان گفت: در خصوص طراحی پوستر ها افراد علاقمند می توانند طرح های خود را به دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال کنند تا از میان طرح های بهترین و جامع ترین طرح مورد استفاده قرار گیرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود