2 تیر 1393
شماره خبر: 124498

جشنواره سالانه عکس طبیعت برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

جشنواره سالانه عکس طبیعت برگزار می شود


معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری جشنواره سالانه عکس طبیعت در نیمه دوم سال جاری خبر داد.
ابراهیم شریفی اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناساندن جاذبه های گردشگری استان به البرز نشینان برگزار می شود. وی خاطر نشان کرد: با برگزاری این جشنواره البرزی ها با جاذبه های گردشگری استان خود بیش از پیش آشنا می شوند و همین امر باعث می شود که در اوقات فراغت خود به جای سفر به سایر استان های دیگر البرز گردی را در اولویت خود قرار دهند. وی افزود: در حال حاضر بسیاری از ساکنین البرز با جاذبه های گردشگری این استان آشنا نیستند و از وجود بسیاری ازفضاهای بکر زیبا و طبیعی این استان بی خبرند. وی ادامه داد: این جشنواره فرصتی مهیا می کند که عکاسان استان علاوه بر بروز استعدادها و توانایی های خود در هنر عکاسی ، زمینه آشنا کردن مردم با پتانسیل های گردشگری استان را نیز ایجاد کنند. شریفی تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 31 شهریور ماه به دبیرخانه این سالانه عکاسی ارسال کنند .
این مسئول ابراز کرد: پس ازبررسی آثار، بهترین عکس ها انتخاب و در مراسم اختتامیه این جشنواره که در اواخر مهر ماه برگزار می شود از برگزیدگان این رویداد فرهنگی – هنری تقدیر می شود . معاون هنری – سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فراخوان این جشنواره مراجعه و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود