11 تیر 1393
شماره خبر: 125182

تبلیغات محیطی و شهری جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تبلیغات محیطی و شهری جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی آغاز شد


سرپرست معاونت فرهنگی ،مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرزاز توزیع سی دی و اقلام تبلیغاتی چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی در بین کانون های تبلیغاتی استان خبر داد.
محمد طاهری گفت: بدون شک تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب نقش به سزایی در استقبال مردم از چهارمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی خواهد داشت. وی اظهار کرد: برای پوشش تبلیغاتی این جشنواره در مرحله نخست نشستی با مدیران کانون های تبلیغاتی استان برگزار و طی آن سی دی و اقلام تبلیغانی این جشنواره بین این افراد توزیع شد.
وی خاطر نشان کرد: کانون های تبلیغاتی استان با توزیع مناسب این اقلام در محیط های شهری و مکان های پر رفت و آمد نقش به سزایی در استقبال مردم از این جشنواره خواهند داشت. وی افزود: تبلیغات این جشنواره صرفا به تبلیغات محیطی توسط کانون های تبلیغاتی محدود نمی شود و نشریات محلی و سراسری استان نیز با چاپ بروشورهای این جشنواره به اطلاع رسانی در خصوص این رویداد فرهنگی می پردازند. طاهری ادامه داد:علاوه بر این با هماهنگی های به عمل آمده با ادارات ارشاد و سایت های خبری استان بنا شده لینک اطلاع رسانی این جشنواره به این سایت ها متصل شود. طاهری تصریح کرد: بنا شده صدا و سیمای استان البرز نیزبا پخش تیزرهای تبلیغاتی ، اطلاعات لازم در خصوص این جشنواره را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. این مسئول گفت: علاوه بر موارد مذکور به زودی کتاب این جشنواره در شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور نیز قابل دسترسی می باشد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت کتاب را تهیه و در جشنواره شرکت کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود