16 تیر 1393
شماره خبر: 125397

برگزاری سومین جشنواره نهضت کتاب خوانی رضوی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری سومین جشنواره نهضت کتاب خوانی رضوی در کرج


سومین جشنواره نهضت کتاب خوانی رضوی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز با عنوان حکمت های رضوی در شهر کرج برگزار می شود.
علی ادیب رییس دبیرخانه جشنواره ملی رضوی با اعلام خبر فوق گفت: جشنواره به صورت ملی برگزار می شود و مهلت ارسال آثار تا 25/5/92 و مراسم اختتامیه 8/6/93 همزمان با دهه کرامت خواهد بود. وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ منور رضوی و شناخت ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) است. ادیب در خصوص کتاب امسال جشنواره اعلام کرد: این کتاب جزء کتاب های برتر و نفیس جشنواره امسال است که توسط نویسنده عرب زبان محمدجواد طبرسی نگاشته شده و عباس پورعبادی ترجمه آن را بر عهده داشته است.
وی اظهار داشت: این کتاب در 320 صفحه و دارای 1000 حدیث از امام رضا(ع) در موضوعات مختلف می باشد که بخش عظیمی از آن به سبک زندگی اسلامی پرداخته است. رییس دبیرخانه جشنواره ملی رضوی بیان داشت: امسال استفاده از فضاهای مجازی از شاخصه های جشنواره امسال است و دو سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز و شمس طوس در این خصوص فعال هستند. وی در ادامه خاطر نشان کرد به نفرات برتر چشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و در جشنواره امسال از برگزیدگان سال گذشته تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود