23 تیر 1393
شماره خبر: 125790

اعلام حمایت هنرمندان و فرهیختگان البرزی از مواضع انقلابی آیت الله حسینی همدانی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اعلام حمایت هنرمندان و فرهیختگان البرزی از مواضع انقلابی آیت الله حسینی همدانی


هنرمندان و فرهیختگان البرزی طی بیانیه ای از مواضع انقلابی آیت الله حسینی همدانی حمایت کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
در پی اقدام انقلابی حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده معزز ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج، در برخورد با مظاهر فساد و برپایی جشن های موهن با پوشش جشن های ماه مبارک رمضان، جمعی از هنرمندان، نویسندگان، عکاسان، مؤسسات قرآنی،‌ خانه‌های قرآن شهری و روستایی، مداحان و شعرای آیینی و کانون‌های فرهنگی دینی ضمن اعلام حمایت همه جانبه خود از حرکت‌های جهادی نماینده محترم ولی فقیه استان البرز در راستای امر به معروف و نهی از منکر با صدور بیانیه ای بر لزوم پیگیری و جدیت مسئولین فرهنگی در خصوص مبارزه با فساد و راه های انحراف جوانان تأکید نمودند. در ذیل بیانیه مذکور را خواهید خواند.
بیانیه
ما دنبال آرمانهای بلند هستیم؛ دنبال تشکیل جامعه‌ی اسلامی، نظام اسلامی، کشور اسلامی، امّت اسلامی و تحقّق بخشیدن به آرزوهای بزرگ پیامبران و صدّیقان و شهیدان هستیم و دستگاه‌های شیطانی زمان یک جبهه‌اند و طبعاً با یک‌چنین حرکتی مخالفند. بنابراین کارشکنی می کنند، اذیت میکنند، تهدید میکنند؛ در عین حال با همه‌ی زرق و برقی که آن جبهه‌ی مقابل دارد و جلال ظاهری و توانایی‌های مادّی که دارد، این حرکت الهی و حرکت پیامبرانه راه خودش را دارد ادامه میدهد و پیش میرود، اثر میگذارد، روزبه‌روز توسعه پیدا میکند، روزبه‌روز عمق پیدا میکند.(مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دیدار با مسئولین نظام 16/4/93) تحقق این آرمانهای بلند نیازمند تحول‌های سازنده، حرکتی جوشنده، مدیریتی جهادی با عزمی ملی است و تکلیفی الهی و معنوی بر عهده همه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه. تسامح و کنار آمدن برخی از افراد با برنامه‌های حساب شده‌ای که بعضاً نیز با عناوین دینی و معنوی، مانند جشن‌های رمضان به اجرا در می‌آید و در این مراسم و برنامه‌ها بدون توجه به موقعیت زمانی نسبت به ارزش‌های دینی توهین و حرمت‌شکنی می‌شود،‌ قابل تحمل نیست. آزادی و حریت ما مرهون خون شهیدان و ارزشهای دینی و انقلابی مان ثمره مجاهدت‌های بزرگ مردانی است که لبیک گوی فرمان حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب بوده‌اند و در این مسیر از همه هستی خود گذشتند. حال بر ماست که به پاس حرمت خون شهیدان، با همه توان از ارزش‌ها دفاع نموده و در این مسیر مقتدرانه وارد عمل شویم. به شکرانه ایزد منان از بدو ورود حضرت آیت الله حسینی همدانی به استان البرز به عنوان نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرج، ایشان با جدیت کامل یکی از برنامه‌های خود را مقابله با مظاهر فساد و بی بند و باری در جامعه قرار داده و به موقع تذکرات لازم را در این خصوص ارائه می‌فرمایند.
ما اعضای شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و شعرای آیینی و اتحادیه مؤسسات مردمی قرآنی استان البرز و جمعی از هنرمندان، نویسندگان و عکاسان به نمایندگی از کلیه هیئات مذهبی، مؤسسات قرآنی،‌ خانه‌های قرآن شهری و روستایی، مداحان و شعرای آیینی و کانون‌های فرهنگی دینی و ضمن حمایت همه جانبه خود از حرکت‌های جهادی نماینده محترم ولی فقیه در استان، از مسئولین امر، خواهان مقابله جدی با این مظاهر فساد و بی بند و باری هستیم.
والسلام علی من اتبع الهدی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود