25 تیر 1393
شماره خبر: 125964

تعویض قرآن های نو بافرسوده در نمایشگاه قرآن و عترت البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تعویض قرآن های نو بافرسوده در نمایشگاه قرآن و عترت البرز


سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اجرای طرح تعویض قرآن های نو با فرسوده در نمایشگاه قرآن و عترت خبر داد.
جان محمد خوب پور اظهار کرد: سومین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز به طور رسمی از پنج شنبه 26 تیرماه آغاز و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد. وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه حدود 25 غرفه جانمایی شده که از این تعداد 15 غرفه به طور اختصاصی به عرضه کتاب های حوزه قرآن و عترت می پردازند. وی افزود: با توجه به این که نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز همزمان با اتمام فعالیت نمایشگاه قران و عترت استان تهران آغاز می شود سعی شده ازظرفیت برخی از ناشران شرکت کننده در نمایشگاه قران و عترت تهران نیز استفاده شود . وی افزود: دراین نمایشگاه علاوه بر ناشران البرزی از حدود 10 ناشری که در نمایشگاه قرآن و عترت تهران فعالیت پررنگی داشته اند نیزدعوت به عمل آمده است.
خوب پور تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه کتاب های قرآن و عترت و برگزاری برنامه های جنبی همچون نشست های مهدویت ، اجرای تئاتر مذهبی ،نقالی وعرضه محصولات حجاب و عفاف طرح ویژه تعویض قرآن های نو با فرسوده نیز اجرایی خواهد شد. این مسئول ابراز کرد:با توجه به اعتبارات و امکانات محدود اداره کل برای تعویض قرآن های نو و فرسوده ممکن است این طرح در تمام مدت برگزاری این نمایشگاه اجرایی نشود بنابراین شهروندان باید با شروع این نمایشگاه و در اولین روزهای بازدید اقدام به تعویض قرآن های فرسوده خود با قرآن های نو کنند . سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: سومین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز از19 ماه مبارک رمضان از ساعت 17 الی 24 درمحل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز پذیرای شهروندان قرآن دوست البرزی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود