5 مرداد 1393
شماره خبر: 126589

مدارس ناحیه 3کرج به علت قدمت بالا نیاز به 200 میلیون تومان اعتبار دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مدارس ناحیه 3کرج به علت قدمت بالا نیاز به 200 میلیون تومان اعتبار دارند


جلسه استانی ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان البرز با حضور ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و اعضای ستاد نواحی استان در سالن شهید فهمیده برگزار شد.
دراین جلسه عبدالکریم رستمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در سخنانی گفت : بعد از ابلاغ دستورالعمل ستاد پروژه مهر روزهای شنبه به این موضوع اختصاص داده شده است.
رستمی افزود: در بحث ساماندهی نیرو و منابع انسانی که از برنامه های محوری این ناحیه است، فرم یک آموز در این ناحیه انجام شده که موجب تقویت انگیزه دربین معلمان شده است.وی در ارتباط با بحث ساماندهی نیروی انسانی در ناحیه 3 کرج اظهار داشت: در مقطع ابتدایی با کمبود تعداد 160 نفر آموزگار مواجه و در مقطع متوسطه اول با 2977 ساعت مازاد نیروی خواهر داشته و در قسمت متوسطه برادران 140 نیرو نیاز است که امیدواریم با هماهنگی اداره کل محترم و همکاران ناحیه تدبیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه3کرج با تاکید بر تجهیز و تعمیرات جزئی و نیاز به 1000 دستگاه میز و نیمکت در مدارس این ناحیه خاطر نشان کرد، مدارس این ناحیه به علت قدمت بالا نیاز به 200 میلیون تومان اعتبار دارند که امیدست با همکاری اداره کل محترم نوسازی برطرف گردد. رستمی با تاکید بر تقویت انگیزه کادر اداری افزود: اصل و شعار راهبردی این ناحیه " کلاس و مدرسه ای شاداب و مدیر خردمند و توانا " می باشد و اعتقاد داریم با مدیر خردمند و توانا به اهداف خود خواهیم رسید. رستمی در پایان گفت : ستاد پروژه مهر باید با آمادگی لازم و هماهنگی لازم با مدیران واحدهای آموزشی و با تمام ظرفیت آماده و استقبال از یکصدهزار دانش آموز باشد.




منبع:پانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود