27 مرداد 1393
شماره خبر: 127594

فعالیتهای بسیج، مظهر عزم ملی در حوزه فرهنگ است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

فعالیتهای بسیج، مظهر عزم ملی در حوزه فرهنگ است


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس گفت: توسعه فعالیتها و همکاریها با نهاد مقدس بسیج، از راهبردهای اساسی این اداره در انجام فعالیتهای فرهنگی – هنری است.
شمس اله فلاح در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس اظهار داشت :امروزه نبرد با دشمن در عرصه فرهنگی است و حوزه فرهنگ ،صحنه تقابل حق و باطل است و بر عموم دلبستگان به نظام و میهن اسلامی واجب است تا با تاسی به ارزشهای ایرانی و اسلامی، در نبرد فرهنگی نیز با رشادت و از خود گذشتگی، سربلند و پیروز بیرون آئیم.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس ابراز داشت : بنا به فرموده مقام معظم رهبری،بسیج در حقیقت یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است و فعالیتهای بسیج نیز ، مظهر عزم ملی در حوزه فرهنگ است فلذا همین امر مبنای مناسبی برای توسعه همکاری و هم افزائی میان دستگاههای موثر در حوزه فرهنگ با نهاد مقدس بسیج است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با تمام توان در خدمت بسیج و بسیجیان عزیز خواهد بود. در این دیدار سرهنگ فراهانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس ضمن تقدیر از همکاریهای صورت گرفته میان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نواحی مقاومت بسیج بر لزوم استمرار و توسعه این فعالیتها تاکید کرد و اعلام داشت: حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج ، اهتمام خود را بر انجام امور فرهنگی و تربیتی میان نسل جوان متمرکز نموده اند و در این راه دست تمامی مجاهدان و دلسوزان حوزه فرهنگ را به گرمی خواهند فشرد. لازم به ذکر است در این دیدار، بر تقویت همکاریها و تعامل میان کانونهای فرهنگی- هنری مساجد و پایگاههای بسیج و همچنین تجهیز کتابخانه های پایگاهای بسیج و بهره برداری مشترک از امکانات و فضاهای فرهنگی موجود ،تاکید و توافق شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود