16 مهر 1391
شماره خبر: 12774

رادیو البرز ظرفیت تبدیل به شبکه سراسری تخصصی را دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

[center]رادیو البرز ظرفیت تبدیل به شبکه سراسری تخصصی را دارد[/cente
سپیدارآنلاین:: معاون اداری مالی سازمان صدا و سیما در بازدید از شبکه رادیویی البرز ظرفیت های این شبکه را برای تبدیل به یک شبکه سراسری تخصصی مناسب برشمرد و از حمایت این سازمان در راستای تحقق این مهم خبر داد.
حسن تقدس نژاد ضمن بازدید از بخش های مختلف شبکه رادیویی البرز از نزدیک با برنامه سازان و تهیه کنندگان این شبکه دیدار کرد و به آن ها خدا قوت گفت. وی پس از بازدید از فعالیت های عمرانی این شبکه از اجرای مطلوب امور ابراز رضایت کرد. تقدس نژاد در دیدار با مدیران رادیو البرز در جریان کامل فعالیت های عمرانی و صرفه جویانه این شبکه و برقراری ارتباط همکاری ادارات خدمات رسان استان البرز با رادیو قرار گرفت و از تمامی فعالیت ها بخصوص استفاده مطلوب از امکانات و برقراری تعامل خوب مدیران با دیگر ادارات و سازمان های استان قدردانی کرد. وی در حاشیه این بازدید با اشاره به ظرفیت های بالای این شبکه رادیویی در جذب مخاطب و نیز بهره گیری بهینه از توان و نیروی انسانی ابراز امیدواری کرد: روند صعودی موفقیت های رادیو البرز در آینده نیز تداوم یابد . این مسئول همچنین ظرفیت این شبکه رادیویی برای تبدیل به یکی از شبکه های سراسری را بسیار مستعد برشمرد و از حمایت همه جانبه سازمان از تحقق این مهم خبر داد. وی با اشاره به اینکه رادیو در عصر فناوری های نوین نیز همچنان مخاطب خود را حفظ کرده است لزوم راه اندازی شبکه های تخصصی را خواستار شد.
رادیو البرز در آینده تبدیل به شبکه سراسری می شود
در این دیدار علی سیفی مدیر شبکه رادیو یی البرز با اشاره به اینکه این شبکه در آینده تبدیل به شبکه رادیویی سراسری خواهد شد از توانمندی برنامه سازان این شبکه در تولید برنامه ها و موفقیت همکاران در جشنواره های داخلی و بین المللی و حضور موفق به جشنواره های مختلف ابراز خرسندی کرد و گفت:امیدواریم با همکاری نیروهای خوب و خلاق این شبکه البرز رادیوی موفق کشوری نیز باشد. وی با تاکید بر ویژگی مثبت مدیران و برنامه سازان این شبکه از موفقیت های برنامه سازان و مدیران در عرصه برنامه سازی و همکاری سازمان ها و ادارات خدمات رسان همچون شهرداری ،آبفا و ... قدردانی کرد. وی خلاقیت و بهره گیری از توان نیروی نخبه و جوان برنامه ساز را رمز موفقیت این شبکه رادیویی برشمرد و از برنامه های آتی این شبکه در آینده خبر داد.





منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود