17 مهر 1391
شماره خبر: 12878

شریفی: حضور در عرصه فیلمسازی کوتاه همت والایی را می طلبد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شریفی: حضور در عرصه فیلمسازی کوتاه همت والایی را می طلبد

سپیدار آنلاین: سرپرست معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به تفاوت و دشواری کار فیلمسازی در عرصه فیلم کوتاه گفت: به فیلمسازان کوتاه باید بهای بیشتری داده شود چرا که حضور دراین عرصه همت والایی را می طلبد.
ابراهیم شریفی در مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران که در تالار استاد سیروس صابر این اداره کل برگزارشد، درباره نوع فعالیت درعرصه فیلم کوتاه اظهار داشت: فیلمسازان فیلم کوتاه به جهت آنکه باید پیام های خود را در مدت زمان کوتاهی به بهترین شکل ممکن خلق کنند کارشان به مراتب دشوارتر است و از این رو باید به هنرمندان فیلمساز کوتاه ارج بیشتری نهاده شود. وی افزود: فعالیت در عرصه فیلم کوتاه همت بلندی می طلبد و فیلمسازان کرج با انگیزه بیشتری در سالهای آتی دراین عرصه حضور داشته باشند.
شریفی همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره و یادآوری استقلال انجمن سینمای جوانان کرج قلمداد کرد. درپایان مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در کرج از عوامل اجرایی برپایی این جشنواره در کنار فیلمسازان و کارگردانان برتر کرج تجلیل بعمل آمد. پخش نماهنگی از پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) در واکنش به ساخت فیلم موهون، اجرای موسیقی سنتی زنده در دستگاه اصفهان و دشتی از بخش های جنبی مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در کرج بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود