17 شهریور 1393
شماره خبر: 128906

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز بیانیه صادرکرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز بیانیه صادرکرد


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز همزمان با سالروز کشتار 17 شهریور در محکومیت اقدامات رژیم طاغوت بیانیه صادر کرد.
در بیانیه این شورا آمده است: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، روزها و مقاطع حساس و سرنوشت سازی را پشت سرگذاشته و قیام 17 شهریور و سالروز کشتار وحشیانه تظاهرکنندگان مسلمان و حق جوی تهران که به فرموده امام خمینی (ره) جمعه سیاه نام گرفت از جمله این ایام است. براساس بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز ، رژیم خونخوار و دیکتاتور پهلوی در این روز خیزش عمومی مردم بی دفاع در میدان 17 شهریور (ژاله) را به گلوله بست و تعداد کثیری از مردان و زنان و کودکان را به خاک و خون کشید. این شورا در بیانیه خود تاکید کرده،نقش این روز از آن جهت در تاریخ این مرز و بوم بی بدیل است که پس از وقوع فاجعه 17 شهریور و اقدامات خصمانه و بی رحمانه رژیم ، بنزینی بود برآتش خشم آنان به همین جهت کشتار هفده شهریور فروپاشی نظام ستم شاهی را تسریع بخشید و با درایت معمار کبیر انقلاب اسلامی به پیروزی انقلاب منجر شد.
دراین بیانیه از قیام مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی ( ره ) و ادامه آن به وسیله خلف صالح آن بزرگوار،حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) بعنوان الگویی جهانی یاد شده که بیداری اسلامی از بین نمی رود چراکه نمونه آن فریاد الله اکبر دوباره مردم یمن برعلیه دولت وابسته به آمریکا و متحد استراژیک آل سعود می باشد. قیام خونین 17 شهریور ،روز مقاومت و مجاهدت باشکوه و خونین مردم مسلمان در برابر طاغوت و نقطه عطفی در تعیین مسیر و جهت انقلاب اسلامی ایران بود . رژیم پهلوی با چراغ سبز استکبار جهانی برای جدا کردن مردم از مرجعیت دینی و رهبری انقلاب تصمیم گرفت با سرکوب وحشیانه تظاهرات مردمی ، حرکت انقلابی مردم را متوقف و اهداف و سیاستهای استکبار را پیاده کند اما تحلیل اشتباه سردمداران رژیم پهلوی اوضاع را آشفته تر کرد و یوم الله عظیم 17 شهریور زمینه ساز حضور میلیونی مردم در راهپیمایی های دیگر شد . شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ، ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی علی الخصوص شهدای قیام 17 شهریور، با آرمان شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرده و این گذشته پرافتخار را به عنوان چراغ راه آینده ی خود قرار می دهد و برای دست یابی به همه آرمان ها تکلیف را در پیروی از راه شهیدان و اجرای وصیت نامه آن عزیزان می داند تا از این طریق بسته ظهور مصلح کل منجی بشریت فراهم شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود