18 شهریور 1393
شماره خبر: 128937

فعالیت سینما تئاتر کرج از چهارشنبه از سر گرفته می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

فعالیت سینما تئاتر کرج از چهارشنبه از سر گرفته می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از فعالیت دوباره سینما تئاتر کرج در محل پارک چمران از چهارشنبه هفته جاری 19 شهریورماه خبر داد.
سید موسی حسینی کاشانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: سینما تئاتر کرج در سال 75 همزمان با هفته دولت فعالیت خود را آغاز کرد ولی به دلیل ایجاد برخی مشکلات طی سال های گذشته روند فعالیتش متوقف شد. کاشانی با بیان اینکه همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برنامه های مدونی برای از سر گیری فعالیت این سینما تئاتر پیش بینی و اجرایی شد، گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران این مجموعه و مسئولان فرهنگی استان فعالیت سینما تئاتر ارشاد چهارشنبه (19شهریور) از سرگرفته می شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: بدون شک آغاز مجدد فعالیت این مرکز فرهنگی، هنری تاثیر بسزایی در پاسخگویی به بخشی از مطالبات فرهنگی شهروندان کرجی خواهد داشت. وی تصریح کرد: شهروندان کرجی می توانند با مراجعه به این مجموعه فیلم و تئاتر های مورد علاقه خود را در فضایی آرام تماشا کنند.
سالن های سینما تئاتر به امکانات به روز صوت و تصویر مجهز است
به گفته حسینی کاشانی سینما تئاتر ارشاد متشکل از یک سالن اصلی سینما با ظرفیت 400 نفر و یک سالن کوچک تئاتر با ظرفیت 200 نفر لست. وی اضافه کرد: هر دوی این سالن ها به امکانات به روز صوت و تصویر مجهز هستند تا مخاطبان بتوانند بیشترین لذت را از تماشای فیلم و تئاتر در این مجموعه ببرند. سینما تئاتر ارشاد ساعت 10 روز چهارشنبه همین هفته فعالیت مجدد خود را در فضای پارک چمران از سر خواهد گرفت.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود