25 شهریور 1393
شماره خبر: 129418

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم 4 مهر در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم 4 مهر در البرز


سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: جمعه 4 مهرماه آزمون سراسری قرآن و عترت همزمان باسراسر کشور در البرز برگزار می شود.
جانمحمد خوب پور یکی از مهم ترین برنامه های معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز را برگزاری آزمون تخصصی سراسری حفظ و مفاهیم قرآن عنوان کرد.
وی با اشاره به آمار داوطلبان شرکت در آزمون قرآن و عترت استان البرز گفت: با پایان یافتن زمان ثبت نام تعداد 725 نفر برای شرکت در آزمون حفظ و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کردند. جانمحمد خوب پور ادامه داد: 15 عنوان آموزشی در این آزمون قرارداده شده است که از آن جمله می‎توان به حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، 10، 15، 20 و 30 جزء، طرح قرآنی 1448، حفظ موضوعی ، ترجمه و مفاهیم سطح مقدماتی و تکمیلی ویژه نوجوانان ، تدبر در قرآن و ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه اشاره کرد. وی همچنین تعداد داوطلبان درحفظ را 604 نفر، ترجمه و مفاهیم 83 نفر و تدبر در قرآن 23 نفر و ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه را 9 نفر عنوان کرد. سرپرست معاونت قرآن و عترت خاطر نشان کرد: موسسات نصر بقیه ا...الاعظم ، جامعه القرآن خواهران و نور امام خمینی (ره) بیشترین تعداد ثبت نام کننده را در آزمون سراسری قرآن و عترت داشته اند. ئوی اضافه کرد: در استان البرز نیز مثل استان‌های دیگر باید موسساتی به‌عنوان مجری طرح انتخاب می‎شدند که با نظارت این اداره کل این آزمون را برگزار کنند که در همین ارتباط مؤسسات نخل در کرج ، بقیه ا... الاعظم هشتگرد ، رخسار قرآن نظرآباد، نورکوثر البرز در فردیس مسئولیت برگزاری این آزمون را برعهده گرفتند. شایان ذکر است داوطلبان عزیز می توانند در روز آزمون به آدرس های ذیل مراجعه کنند.
موسسه نخل در کرج ، میدان کرج ، مدرسه توفیق ،جنب پاساژ آزادی
موسسه بقیه ا... الاعظم هشتگرد - خیابان معلم- ساختمان تجاری جنب فضای سبز طبقه اول
موسسه رخسار قرآن، نظرآباد، خ نواب صفوی، روبروی دانشگاه آزاد، مدرسه توحید
و موسسه نور کوثر البرز، فردیس- جنب رستوران صفاهان- پلاک 307

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود