26 شهریور 1393
شماره خبر: 129505

اولین گردهمایی نشست های "هر هفته یک فیلم مستند" برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اولین گردهمایی نشست های "هر هفته یک فیلم مستند" برگزار می شود
'

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز از برگزاری اولین گردهمایی نشست های هفتگی "هر هفته یک فیلم مستند" به همت حوزه هنری البرز خبر داد.
سجاد احسانفر در این باره اظهار داشت: به منظور گردهمایی فیلمسازان جوان و علاقمندان به فیلم مستند هر هفته یکی از فیلم های مستند ایران و جهان به همت حوزه هنری البرز به نمایش گذاشته می شود. این مسئول در ادامه یادآور شد: آرشیوی از بهترین فیلمهای مستند جهان تهیه شده است و با این اقدام توسط هنرمندان جوان گام مهمی در راستای آموزش و ارتقای هنر فیلم سازی و سینما برداشته می شود. وی از علاقه مندان فیلم های مستند خواست آثار مورد علاقه خویش را برای نقد و اکران به این دفتر معرفی کنند.
گفتنی است؛ اولین گردهمایی نشست های هفتگی "هر هفته یک فیلم مستند" روز یکشنبه سی ام شهریور ماه 93 به اکران فیلم مستند "جنگهای کثیف" (Dirty Wars) در نگارخانه سوره حوزه هنری استان البرز اختصاص دارد. در پایان گفتگو مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری البرز خاطرنشان کرد: فیلمسازان جوان استان البرز برای تماشا و شرکت در نشست نقد فیلم مستند "جنگهای کثیف" (Dirty Wars) می توانند روز یکشنبه 30 شهریور ماه و از ساعت 16 به نگارخانه سوره حوزه هنری استان البرز واقع در کرج- میدان نبوت - خیابان میلاد4 - نگارخانه سوره حوزه هنری استان البرز مراجعه کنند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود