10 آبان 1393
شماره خبر: 131038

تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) بهترین راه مقابله با هجمه دشمنان است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) بهترین راه مقابله با هجمه دشمنان است


رییس اداره امور قرآنی و نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با توجه به هجمه های دشمن، آسیب های موجود در جامعه و سایت های مختلف توجه به قرآن بیش از پیش احساس می شود و محکمترین و مستحکم ترین ریسمان که می توان به آن تمسک بجوییم، قرآن و اهل بیت(ع) هستند.
سیروس دولت پور اظهار داشت: با هدف تربیت حافظان قرآن در استان البرز برنامه ریزی شده تا دانش آموزان با یک آموزش کلاسیک و تخصصی در هفت هفته با غنی سازی و حضور اساتید مجرب آموزش ببینند. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برآموزش ده میلیون حافظ قرآنی اظهار داشت: در آموزش و پرورش البرز با وجود مربیان خوب این قدم برداشته شده و در این هفت جلسه دانش آموزان نکات کلیدی به دانش آموزان آموزش داده می شود که این گونه حفظ مقدمه ای است برای ترویج مبانی قرآنی و اول دانش آموزان حافظ می شود و دوم تدبر در قرآن شکل می گیرد. همچنین وی در خصوص توجه ویژه به قرآن در تمامی دوره ها تصریح کرد: با توجه به هجمه های دشمن ، آسیب های موجود در جامعه و سایت های مختلف توجه به قرآن بیش از پیش احساس می شود و محکمترین و مستحکم ترین ریسمان که می توان به آن تمسک بجوییم، قرآن و اهل بیت(ع) هستند.
دولت پور در پایان یادآور شد: در همین راستا دارالقرآن هایی در سطح استان تاسیس شده ودر مدارس قرآنی هم توسط مربیان آموزش و پرورش این آموزش ها به دانش آموزان داده می شود و هر هفته تعداد 400نفر از دانش آموزان در کانون رشد ناحیه سه کرج از منتخبین تمامی نواحی استان البرز شرکت می کنند.



منبع:پانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود