24 آبان 1393
شماره خبر: 131763

دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های استان با روشن دلان کتابخانه امیر کبیر

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های استان با روشن دلان کتابخانه امیر کبیر


در آستانه هفته کتاب، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز در دیداری صمیمی با روشن دلان کتابخوان کتابخانه عمومی امیر کبیر پای صحبت ها و دغدغه های مطالعاتی آنان نشست.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز در دیداری صمیمی با روشن دلان کتابخوان کتابخانه عمومی امیر کبیر پای صحبت ها و دغدغه های مطالعاتی انها نشست.
این دیدار که با حضور 100 تن از اعضای بخش نابینایان کتابخانه عمومی امیر کبیر در سالن اجتماعات این کتابخانه برگزار شد ، ناصر شفیعی به درخواست اعضای روشن دل این کتابخانه قول داد تا در صورت مشارکت بخش خیرین نیمی از هزینه خرید پرینتر بریل را تامین تا این بخش به عنوان اولین مجموعه در استان البرز به این دستگاه مجهز شود.
اعضای روشن دل کتابخانه عمومی امیر کبیر نیز با اشاره به کمبودهایی در بخش های کتاب های صوتی و بریل تقاضای تامین منابع مورد نیاز را داشتند که سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی نیز اعلم کردند در این خصوص فراخوانی تهیه تا از علاقمندان خیر بتوانند در خصوص تهیه فایل های صوتی برخی کتابهای مفید اقدام نمایند. در این دیدار اعضای روشن دل به قرائت شعر خوانی ، مسابقه بریل خوانی و مداحی در رثای سرور و سالار شهیدان کربلا پرداختند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود