28 آبان 1393
شماره خبر: 132031

بازدید امام جمعه و مسئولین محمدشهری از کتابخانه های این شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بازدید امام جمعه و مسئولین محمدشهری از کتابخانه های این شهر


دکتر الهی امام جمعه محمد شهر به همراه جمعی از مسئولین این شهر در هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه های عمومی محمدشهر بازدیدو با کتابداران دیدار و گفتگو کردند.
دکتر الهی امام جمعه محمد شهر به همراه جمعی از مسئولین این شهر در هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه های عمومی محمدشهر بازدید و با کتابداران دیدار و گفتگو کردند.
میرزا حسینی رییس دبیرخانه کتابخانه های عمومی محمدشهر با اعلام این خبر گفت: حاج آقا الهی امام جمعه محمد شهر به همراه جمعی از مسئولین این شهر از کتابخانه های عمومی این شهر بازدید و در دیداری صمیمانه با کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی گفتگو کردند. وی افزود: رئیس شورای شهر محمد شهر آقای دکتر بابایی و رئیس کمسیوی فرهنگی این شورا حاج آقا ندرلی و نایب رئیس شورای شهر آقای محراب آبادی به همراه رییس اداره ارشاد حاج آقا فلاح و مسئول معاونت فرهنگی شهرداری جناب آقای اسکندری از همراهان امام جمعه بودند. میزرا حسینی با تشکر از حضور این مسئولین که باعث دلگرمی کتابداران شد افزود: در این دیدار مسئولین با یک دسته گل و اهداء لوح تقدیر از کتابداران تشکر نمودند و هفته کتاب را به همگی تبریک گفتند و مسئولین کتابخانه های عمومی هم به ارائه گزارش کاملی از وضعیت موجود و برنامه های کتابخانه ها پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود