24 مهر 1391
شماره خبر: 13248

تشریح برنامه های گرامیداشت شهدای دانش آموز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تشریح برنامه های گرامیداشت شهدای دانش آموز

سپیدار آنلاین: در دومین جلسه ستاد بزرگداشت شهدای دانش آموز و کنگره شهید فهمیده برنامه های هفته گرامیداشت شهدای دانش آموز در البرز تشریح شد.
دومین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت شهدای دانش آموز و کنگره شهید فهمیده در استان البرز، با حضور مسئولان کمیته های مختلف این ستاد تشکیل شد. امسال هفته گرامیداشت شهدای دانش آموز با شعار تبلور دانایی ولایت مداری حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کشور برگزار شده و یاد و خاطره بیش از 36 هزار دانش اموز شهید و در راس آنها شهید فهمیده گرامی داشته می شود. فرمانده سپاه کرج در این جلسه در تشریح برنامه های این هفته اظهار داشت: برنامه های هفته گرامیداشت شهدای دانش آموز در استان البرز همزمان با سراسر کشور از 6 ام آبانماه آغاز می شود. احمدرضا باهک دیدار مسئولان، بسیج دانش آموزی و اعضای شورای اندیشه یاران و دانش آموزان نخبه با امام جمعه، استاندار و فرمانداران و ارائه گزارش اقدامات بسیج دانش آموزی را از جمله برنامه های روز اول این هفته اعلام کرد. برگزاری یادواره مرکزی شهید بهنام محمدی در اهواز و اعزام کاروان به خرمشهر، برگزاری مراسم یادمان شلمچه از برنامه های روز دوم هفته خواهد بود که باهک به انها اشاره کرد.
اولین کاروان دانش آموزی البرز به مناطق جنگی اعزام شد
فرمانده سپاه کرج از اعزام اولین کاروان دانش آموزی البرز خبر داد و گفت: روز گذشته 300 نفر از دانش آموزان دختر استان به شلمچه اعزام شدند و این اعزام هر روز ادامه خواهد داشت. وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در مدارس نواحی مختلف و بعد به صورت استانی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود که در دومین روز کلید خواهد خورد. باهک برگزاری برنامه بزرگداشت و یادواره شهید فهمیده به صورت مرکزی در کرج وبرگزاری یادواره شهید ناهید فاتحی کلجوئی به عنوان شهید شاخص زن کشور را از برنامه های سومین روز این هفته برشمرد. دیدار با خانواده های شهدا، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری جلسه هم اندیشی نخبگان و حلقه های صالحین از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.
برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزان در مدارس
فرمانده سپاه گفت: اجرای صبحگاه مشترک از جمله برنامه های محوری این هفته است و طی آن در مدارس حداقل در هر ناحیه چهارمدرسه صبحگاه مدارس به صورت مشترک با برنامه های غنی فرهنگی اجرا می شود. باهک اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی در هر ناحیه، کوهپیمائی دانش اموزان حضور گسترده دانش اموزان در مراسم راهپیمائی 13 آبان نیز از محورهای برنامه است.
برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع آمریکا دشمن اسلام
وی از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان استان در مراسم راهپیمائی روز 13 آبان خبر داد. باهک در خصوص کمیته های مختلف این ستاد نیز گفت: ریاست ستاد به عهده امام جمعه، دبیر ستاد سپاه، کمیته فرهنگی با بنیاد شهید، کمیته روابط عمومی سپاه، کمیته امنیتی با معاون سیاسی امنیتی استاندار، کمیته تربیت بدنی با ریاست مدیرکل ورزش و کمیته مالی با ریاست شهردار کرج خواهد بود.





منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود