10 آذر 1393
شماره خبر: 132861

نمایشگاه حجاب وعفاف در شهرستان فردیس گشایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 نمایشگاه حجاب وعفاف در شهرستان فردیس گشایش یافت


به مناسبت هفته بسیج و یادبود شهید بهزاد سمیعی نمایشگاه حجاب و عفاف با هدف مبارزه با جنگ نرم روز دوشنبه در دبیرستان شهید سمیعی شهرک ناز شهرستان فردیس گشایش یافت.
مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو کرج در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تعدادی قابل توجهی آثر هنری در زمینه عکس و پوستر شهدا و محصولات فرهنگی با محوریت حجاب و عفاف به نمایش گذاشته شده است.'فرشته فهمیده' افزود: برگزاری این گونه نمایشگاه ها گامی بسیار موثر در راستای ترویج فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی است.
وی اظهار کرد: امروز ما در قبال تربیت فرزندان خود در خانه و جامعه مسوولیت سنگینی بر عهده داریم و باید بدانیم که دشمن هر لحظه در کمین آنها است. وی یاداور شد: دشمن امروز می خواهد با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، بدحجابی را در بین جوانان و دانش آموزان ما ترویج دهد و دانش آموزان و جوانان باید با هوشیاری مراقب توطئه های دشمنان باشند.
فهمیده گفت: بررسی عفاف و حجاب در اسلام یکی دیگر از موضوعات مورد نمایش در این نمایشگاه است. در این نمایشگاه از وصیت نامه شهید بهزاد سمیعی رونمایی شد و این نمایشگاه با هماهنگی حوزه حضرت زینب (س) و سازمان بسیج فرهنگیان آموزش وپرورش ناحیه 2 کرج برگزارشد. شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج قرار دارد.ک/2

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود