15 آذر 1393
شماره خبر: 133082

فراخوان حوزه هنری استان البرز در حمایت از تولید فیلمنامه کوتاه

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

فراخوان حوزه هنری استان البرز در حمایت از تولید فیلمنامه کوتاه


حوزه هنری استان البرز به منظور پرورش و حمایت از استعدادهای هنری جوان و متعهد استان البرز و استان های همجوار از فیلمنامه نویسان دعوت به همکاری می کند.
حوزه هنری استان البرز فراخوان حمایت از فیلم نامه های فیلم نامه نویسان کوتاه را صادر کرد. حوزه هنری استان البرز به منظور پرورش و حمایت از استعدادهای هنری جوان و متعهد استان البرز و استان های هم جوار (استان های البرز، سمنان، مازندران، گیلان، تهران و قزوین (از فیلمنامه نویسان دعوت به همکاری می نماید. موضوعات: انقلاب اسلامی ، ایران آینده ۱۴۰۴، سبک زندگی و اصالت خانواده ایرانی و اقتباس از سه کتاب تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در استان البرز "آفتاب حصار" و "صلای صبح" و "نقش سرخ سرو" دارای اولویت می باشد. نحوه حمایت از آثار نیز بدین شرح است که دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز پس از مطالعه و بررسی آثار، اقدام به حمایت در قالب خرید آثار برتر از یک میلیون تا ۱۰ میلیون ریال خواهد نمود. مقررات جشنواره نیز بدین صورت است که قالب فایل آثار ارسالی می بایست به شکل word بوده و با اندازه قلم ۱۴ و با فونت B Mitra بر روی لوح فشرده به همراه نسخه چاپی ارسال شود، حوزه هنری از دریافت آثار ارسال شده بعد از موعد مقرر معذور است، هر فرد می‌تواند حد اکثر با ۵ فیلمنامه در فراخوان شرکت نماید. شرکت کنندگان باید ساکن یکی از استان های البرز، تهران، گیلان، مازندران و قزوین باشند.تعیین میزان حمایت ها به تشخیص دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری البرز می باشد.
آثار خریداری شده متعلق به حوزه هنری بوده و حق هرگونه تغییر یا استفاده از آنها برای این دفتر محفوظ خواهد بود. زمان فیلمنامه ها باید کمتر از ۲۰ دقیقه باشد. برا اساس زمانبندی فراخوان، آخرین زمان ارسال آثار: پایان دی ماه ۱۳۹۳، اعلام اسامی آثار پذیرفته شده بهمن ماه ۱۳۹۳ و نحوه ارسال آثار ارسال به آدرس پستی دبیرخانه: کرج-ضلع جنوبی میدان نبوت-خیابان میلاد۴-حوزه هنری استان البرزريال کد پستی:۳۳۹۶۹/۳۱۴۹۶، تلفن: ۳۴۴۷۳۰۱۱-۰۲۶ و ارسال از طریق پست الکترونیک artalborztasviri.com است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود