24 آذر 1393
شماره خبر: 133626

مکتب امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش الگوی ماندگار مظلومان عالم است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مکتب امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش الگوی ماندگار مظلومان عالم است


حجت‌الاسلام حاتمی سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت:مکتب امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش الگوی ماندگار مظلومان عالم است.
حجت‌الاسلام حاتمی،سرپرست معاونت فرهنگی وتبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز در مصاحبه خبری با خبرگزاری مهر استان البرز،گفت:مکتب امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش الگوی ماندگار مظلومان عالم است. حجت‌الاسلام حاتمی، گفت:در واقع مکتب امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش الگوی تمام عیار برای مظلومانی است که قصد رهایی از ظلم و ستم یزیدیان زمان را دارند. سرپرست معاونت فرهنگی وتبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز،اظهار کرد:شهادت امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش در صحرای کربلا درس ایستادگی و مقاومت را در برابر مستکبران زمان به همه مظلومان عالم آموخت. حاتمی،در ادامه تصریح کرد: همه ما باید امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش را الگوی خود در زندگی قرار بدهیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری مد ظله العالی باشیم و نگذاریم که مستکبران زمان ذره ای چشم طمع به خاک مهین ما داشته باشند.
وی در ادامه گفت:شهدای ما در جنگ تحمیلی حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش را الگوی خود قرار دادند و جانانه در مقابل رژیم غاصب بعث ایستادگی کردند و شربت شیرین شهادت رانوشیدند و امروز این انقلاب اسلامی به واسطه خون همین شهیدان در مقابل مستکبران زمان ایستاده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود